Thursday, April 1, 2010

MAC Too Fabulous

De Too Fabulous collectie van MAC is sinds 13 maart te koop bij de MAC verkooppunten. Ondanks dat net vóór de lancering van deze collectie de Spring Colour Forecast collectie uit was gekomen, kon ik het niet laten om ook van deze collectie twee producten te kopen, want ze zijn gewoon too fabulous...!


Ik heb een mineralize blush gekocht in de kleur Rhapsody in Two en een cremesheen glass (crème lipgloss) in de kleur Just Superb.

Op veel beautyblogs las ik dat meiden de blushes te glimmend vinden, maar ik vind ze juist prachtig! Ik heb al twee mineralize blushes uit een eerdere collectie (zie dit artikel) en die gebruik ik nog steeds heel veel en graag.

Dit zijn swatches op mijn arm:


Links de lipglass, daarnaast de gele perzikttoon van de blush, daarnaast de roze toon van de blush en uiterst rechts de blushkleuren gemixt.

Ik heb veel gelezen dat deze blush vooral als highlighter favoriet is. Ook de make-up artis van MAC zei dat het een mooie highlighter is. Ik vind hem echter ook prima als blush kunnen. Misschien wel doordat ik een erg lichte huid heb waardoor de kleur toch wel opvalt (en niet alleen de glans). De blush heeft een prachtig glanzend zalmroze kleurtje dat mijn gezicht een fris uiterlijk geeft. Nog een swatch van de blush:


Wat vinden jullie van deze collectie? Misschien ook iets gekocht of op je wish list?

6 comments:

  1. Mooi zeg! Vooral die blush lijkt me erg mooi!

    ReplyDelete
  2. ahh. die blush is prachtig!<3

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor jullie reacties! En weten jullie dat er morgen al weer leuke collecties van MAC uitkomen? Namelijk de 'Give me liberty of London' collectie met heel leuke designs op de verpakkingen (o.a. met schattig vogel/bloemenprintje), Art Supplies (met gave lipstain viltstiften) en Prep for Colour (alleen bij Douglas-counters). Maar ik ga me inhouden. Deze maand maar even een 'no-buy' wat betreft MAC...

    ReplyDelete
  4. Wow!Hij is wel ontzettend mooi zeg!Ik was eerst van plan zo'n blush te kopen maar bij gebrek aan geld... ;)

    Die andere collecties zijn ook wel interessant, maar ik denk dat ik die ook laat schieten. Ik ben ook even op een no-buy :P

    xx

    ReplyDelete