Sunday, April 11, 2010

Bourjois: Pretty Paris

Ik heb twee producten gekocht uit de lentecollectie Pretty Paris van het merk Bourjois.

Een blush en een lipstick. Het doosje van de blush is echt mega-schattig!

Het zijn producten met een koraalkleur. Vorig jaar al mijn favoriete kleur (zie o.a. hier) en nog steeds ben ik er gek op, omdat deze kleur zo'n vrolijk en zomers gevoel geeft!

De blush heeft de kleur Rose Coup de Foudre (nr. 16) en de lipstick de kleur Juicy Tangérine (nr. 74).


Dit is een swatch van de lipstick op mijn lippen:

De lipstick heeft echt zo'n typische (beetje muffe) lipstickgeur. Gelukkig merk je dit niet meer na het aanbrengen. Het is een verzorgende lipstick die goed smeert. De kleur is dekkend en houdt redelijk goed. Een drankje overleeft die wel. Eten is een ander verhaal, maar bijna geen een lipstick blijft tijdens een maaltijd perfect zitten. Dit is kwalitatief gezien zeker wel een goede lipstick!

De blush ruikt naar vanillestokjes! Beetje sterke, aparte geur, maar ook deze ruik je al snel niet meer. Het kleurtje is mooi koraalroze met een lichte glans. Op onderstaande foto's draag ik zowel de lipstick als de blush:




Met beide producten ben ik erg tevreden! De blush is limited edition en is dus slechts tijdelijk in deze schattige verpakking te koop. De lipstick zit in de vaste collectie van de Sweet Kiss Shine lipsticks. De producten worden in verschillende drogisterijen verkocht (o.a. Etos en DA). De blush kost € 10,90 en de lipstick € 12,50.

Fijne zondag!

6 comments:

  1. Leuke spulletjes en ze staan je goed

    ReplyDelete
  2. Ik heb de blush ook, en eigenlijk zit hij gewoon in het gamma...het is alleen de verpakking die hem momenteel LE maakt...voor de rest kan je hem gelijk wanneer krijgen :-)

    Wou dat gewoon even zeggen :-)

    ReplyDelete
  3. Omg echt mooi!! Die collectie is echt prachtig he :D

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor jullie comments!!! De collectie is inderdaad mooi! En Kim; handig dat je dat even vertelt. Zo weet iedereen dat deze blush dus altijd verkrijgbaar is (ook zonder extra schattige verpakking, maar dan heb je nog wel het mooie product). Thanks!

    ReplyDelete