Wednesday, March 24, 2010

Swatches MAC Spring Colour Forecast

Voor de liefhebbers plaats ik in dit artikel swatches van mijn aankopen uit de Spring Colour Forecast collectie van MAC (zie ook dit artikel).

Nogmaals de producten op een rij:

- Blush Ombre in Azalea Blossom
- Lipstick Fresh Salmon
- Eye shadow Hot Hot Hot
- Eye Shadow Straw Harvest

Eerst swatches van de oogschaduws en de lipstick. Deze passen ook mooi bij elkaar qua kleur:

Van links naar rechts Straw Harvest, Hot Hot Hot en Fresh Salmon. Je ziet hier goed dat de koraalkleurige lipstick een gouden shimmer heeft. Echt een heel mooi effect! De oogschaduws zijn heel goed gepigmenteerd. Het zijn voor mij anders dan normaal kleurtjes, maar ik vind ze erg mooi!

Swatch van Fresh Salmon op mijn lippen:

De kleur is goed op te bouwen van licht roze tot echt koraal.

De blush vind ik echt prachtig! Deze zal ik niet in combinatie met de andere producten uit deze collectie dragen, want daar past die niet bij. Dit is een koele tint die mooi staat wanneer ik bijvoorbeeld grijze oogschaduw draag en roze/paarse lipstick. De swatches:

Links is de bovenste helft van de blush (de roze kleur), in het midden de onderste helft van de blush (de paarse kleur) en rechts een mix van beide kleuren. Het ligt aan mijn bui hoe ik hem opbreng, maar ik vind het wel mooi om echt het ombre effect op mijn wang te laten terugkomen. Dan breng ik de roze kleur dus wat hoger op mijn wang aan en de paarse kleur wat lager op mijn wang. Dan mooi in elkaar vervagen en het ziet er übercool uit ;-)!

Tot nu toe heb ik vooral de blush veel gedragen en de lipstick een paar keer. Ook heb ik Straw Harvest een keer op mijn ogen gedragen. Hot Hot Hot vind ik supergaaf, maar nog een beetje heftig. Die wil ik meer voor de zomer bewaren.

Hoop dat jullie het leuk vonden om de swatches te zien! En als je zelf een beautyblog hebt en MAC-producten, plaats dan zeker swatches, want ik vind het zelf heerlijk om van die eye candy te bewonderen!

8 comments:

  1. Mooie swatches! Fresh Salmon is mooi he :D
    Ik ben er ook superblij mee. Azalea Blossom ziet er toch ook wel mooi uit...

    xx

    ReplyDelete
  2. Fresh Salmon is echt soooo pretty!
    Die blush lijkt me ook wel erg mooi!

    ReplyDelete
  3. De blush is echt heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Mooi Mooi, de lipstick is m'n favoriet!

    ReplyDelete
  5. Prachtige swatches! De lipstick en blush zijn echt pretty!

    ReplyDelete
  6. Even een non-beauty vraagje:
    Kan het dat ik je gisterochtend rond 9 uur op Utrecht CS heb zien lopen? Het leek alsof je veel haast had dus ik heb je niet aangesproken, maar ik wilde toch even checken of jij het echt was ;)

    xx

    ReplyDelete
  7. @iedereen: Bedankt weer voor de leuke reacties! Ik draag de producten regelmatig en met veel plezier.

    @NeonRocks: Dat zou best eens kunnen (ik had een donkerbruin leren jack aan). Haast had ik inderdaad, want ik was onderweg naar mijn werk ;-). We hebben wel flexibele begintijden als je maar je dagen van 8 uur maakt, dus ja, hoe later, hoe langer je door moet werken. Ik keek waarschijnlijk ook niet vrolijk, want ik ben 's morgens nooit de vrolijkste, hihi...

    ReplyDelete
  8. @ NeonRocks: Trouwens ook als ik niet echt haast heb, loop ik meestal wel snel van, naar en over het station... Wel grappig dat je me zag!

    ReplyDelete