Saturday, March 27, 2010

Review: Yes to Carrots nachtcrème

Inmiddels is mijn Yes to Carrots nachtcrème bijna op, en dat terwijl ik er nog nooit een review over geplaatst heb. Hoogste tijd daarvoor dus.

Mijn bijna lege potje...

De officiële naam is C Through the Night met als "ondertitel": Vochtinbrengende nachtcrème voor de droge en gevoelige huid.

Yes to Carrots in het algemeen (klik op de foto voor een grotere weergave):


Wat zegt Yes to Carrots over hun nachtcrème (klik weer op de foto voor een beter leesbare weergave):


Mijn bevindingen:
De crème ruikt heerlijk! Nu vind ik geuren omschrijven altijd zo lastig, maar dit is écht een lekkere geur! De substantie van de crème is ook fijn:

Een soort gelcrème met een luchtige textuur. De crème smeert makkelijk uit over de huid en is niet te dik. Ik gebruik hem 's nachts ook als oogcrème en dat gaat prima! Mijn huid voelt inderdaad zacht aan door deze crème. Toch weet ik niet of ik deze crème weer zou kopen, ondanks alle eerdere positieve punten. Ik heb namelijk het gevoel dat die niet écht mijn huid intrekt. Als ik 's morgens mijn gezicht was, lijkt de crème gewoon nog op mijn huid te liggen. Dan was ik hem er voor mijn gevoel weer zo af. Heel vreemd. Mijn eindoordeel is dan ook dat dit een lekker verzorgend crèmepje is, maar ik vind hem niet voedend genoeg als nachtcrème.

Te koop bij Sephora (in sommige V&D vestigingen) voor ongeveer € 10,00.

3 comments:

  1. Raar dat hij niet echt intrekt. En het is niet zo dat je te veel opsmeert voor het slapen gaan?

    ReplyDelete
  2. Nee, denk niet dat ik teveel gebruik... Ik doe al vanaf vorig jaar augustus met deze nachtcrème! Met het serum van The Body Shop eronder, trekt die trouwens wel wát beter in.

    ReplyDelete
  3. De uitleg die YTC eraan geeft alleen al ^^ Ik heb de oogcontourcrème hiervan

    ReplyDelete