Thursday, March 18, 2010

Nagellakbestelling!

Vorige week woensdag had ik bij Head2Toe Beauty wat nagellakjes besteld en gisteren was de bestelling er al (eigenlijk zelfs dinsdag al, maar toen was ik niet thuis op moment van bezorging).

Kijk eens wat een leuke lakjes:

Van links naar rechts:
- Peachy Keen (China Glaze)
- Cotton Candy (Orly)
- Country Club Khaki (Orly)
- Robotika (China Glaze)
- Seche Vite Dry Fast Top Coat

De lakjes van het merk Orly hebben rubberen doppen. Dit voelt heel prettig. De dop kan hierdoor niet uit je vingers glijden. Ben benieuwd of het ook fijn is met lakken, maar ik denk het wel.

Zien jullie trouwens dat mini-lipglossje aan de lak Cotton Candy? Zo schattig! Alle nagellakjes uit de recente Sweet Collection van Orly hebben een matchende lipgloss erbij. Ik vind het een ultiem idee! Ik heb nog geen swatch hiervan. Ik ben namelijk verkouden en dan gebruik ik liever geen lipgloss...

Ik heb Peachy Keen van China Glaze gelijk opgedaan gisteren en dit zijn de swatches:



Heerlijk zachtoranje kleurtje waar ik wel een lentegevoel van krijg!
Ik heb expres een beetje van mijn nagelriemen af gelakt, om ze niet nog verder te laten uitdrogen. Ik heb twee laagjes Peachy Keen op met daarover een laagje Seche Vite. Wat een superspul is dat! Wel enorm chemisch, maar je nagels zijn echt binnen 2 minuten compleet uitgehard. Wie weet bestel ik deze top coat volgende keer wel in het normale formaat.

Swatches van de andere lakjes volgen nog!

5 comments:

  1. mooie lakjes! en dat mini lipglossje is supercute!

    ReplyDelete
  2. Mooi kleurtje, je wordt er meteen vrolijk van!:D Ik wil hem misschien ook nog bestellen. De prijzen van de lakjes zijn heel laag zeg, zou je me kunnen vertellen hoeveel de verzendkosten zijn?

    xx

    ReplyDelete
  3. Mooie keuze! Ben benieuwd naar de andere swatches

    ReplyDelete
  4. de nagellak in peachykeen heb ik ook!
    Mooie nagellakjes besteld en echt een schattig lipglossje, echtlief! :D

    ReplyDelete
  5. @Neonrocks: Ik heb voor deze bestelling $ 12,26 aan verzendkosten betaald. Dat vind ik zelf gemiddeld (ik weet dat er webshops zijn met lagere verzendkosten, maar ik vind dit een fijne webshop). De goedkoopste verzendoptie is USPS First-Class Mail International. Nadeel is dat de verzendkosten niet gelijk worden berekend. Als je verzendoptie open laat (niet op 'apply' klikt) krijg je eerst een mailtje met de verzendopties. De lakjes zijn inderdaad goedkoop en de service is snel en goed.

    En de andere meiden: Bedankt voor jullie reacties! Leuk dat jullie ook enthousiast zijn erover.

    ReplyDelete