Saturday, March 6, 2010

MAC Spring Colour Forecast

Eindelijk, de dag dat de Spring Colour Forecast collectie van MAC werd gelanceerd! Speciaal hiervoor was ik al om 11.00 uur in de Douglas in Utrecht, terwijl ik normaal in het weekend amper voor 11.00 uur mijn uit bed kom...

Ik heb een filmpje van mijn aankopen. De kwaliteit laat weer te wensen over: het licht kan beter en als je geen goed sound systeem heb bij je computer, sla het dan maar helemaal over... Maar ja, ik maak ook nauwelijks filmpjes dus ik word er ook niet echter beter in ;-). Hopelijk is het toch nog een beetje leuk:

Hoe ik trouwens blush zeg. Ik het begin spreek ik het uit als 'blusj' en dan ineens als 'blasj', haha.

Productoverzicht:

- Ombre Blush in Azalea Blossom € 23,50
- Lipstick in Fresh Salmon (lustre) € 17,50
- Eye Shadow in Hot Hot Hot (satin) € 15,00
- Eye Shadow in Straw Harvest (veluxe pearl) € 15,00
Overigens had ik hiervoor speciaal nog cadeaubonnen bewaard die ik met kerstmis op mijn werk had gekregen. We kregen vorig jaar namelijk VVV Irischeques als kerstpakket. Nooit verkeerd natuurlijk!

Ik heb ook nog even wat productfoto's. Ook handig voor de mensen die het filmpje niet willen/kunnen bekijken en voor de close-ups:




Nou, mijn weekend kan niet meer stuk! Zijn jullie van plan nog wat van deze collectie te kopen of heb je al wat gekocht? Ik ben benieuwd, laat het me weten bij de comments!

Fijn weekend allemaal!!!

8 comments:

  1. Leuk! Jammer dat Ripe Peach al uitverkocht was! Ik ben vandaag nog in Amsterdam geweest en ik heb Fresh Salmon nog gekocht. Echt een mooie kleur vond ik dat, en ook Hush Hush Rose komt nog mijn kant op ;)
    Ga je ook nog swatches plaatsen? :D

    xx

    ReplyDelete
  2. Mooie aankopen! De blush en de lipstick zijn super!

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor jullie reacties meiden! En NeonRocks, swatches volgen nog...:-)

    ReplyDelete
  4. Die lipstick is echt zoooo mooi. Spijtig dat ik emzelf wat op een budget zet of ik was al naar MAC gegaan hiervoor.

    ReplyDelete
  5. Leuke aankoopjes!! :D En leuk filmpje!

    ReplyDelete