Tuesday, February 23, 2010

John Frieda Luxurious Volume

Eind vorig jaar zag ik deze leuke aanbieding voorbij komen:

Magazines+goodies! 10x Grazia, 4x Cosmopolitan en een set haarproducten van John Frieda voor maar € 30 (+ € 2,95 verzendkosten).

Ik ben al mijn hele leven gek op tijdschriften, dus ik besloot dit abonnement te nemen. Ook het cadeau was natuurlijk niet verkeerd!

Pas zes weken na het afsluiten van het abonnement (en na een berichtje naar de klantenservice) werd dan eindelijk het cadeau bezorgd, de John Frieda haarproducten:

Van links naar rechts: shampoo, mousse, haarspray, blow dry lotion en conditioner.

Tot nu toe heb ik alleen de mousse en de blow dry lotion geprobeerd en ik ben met beide producten erg tevreden. De blow dry lotion gebruik je op nat haar voordat je gaat föhnen. Je spuit het vooral op de haaraanzet, dus vlakbij je hoofdhuid. Het is een lichte, goed verstuivende spray die je haren niet vet maakt. De spray ruikt lekker; fris en fruitig. Ik krijg inderdaad lekker veel volume wanneer ik deze spray voor het föhnen gebruik. Al föhn ik mijn haren wel altijd met mijn hoofd ondersteboven, dus dan krijg je sowieso al meer volume in je coupe. Hoe dan ook is dit een prettig product.

Ik was wat angstig om de mousse te proberen. De laatste mousse die ik in mijn bezit had, heb ik weggegooid. Dat was een mousse van Wella Forte en ik kreeg ongelooflijke jeuk aan mijn hoofdhuid na gebruik daarvan. Met deze mousse van John Frieda heb ik gelukkig helemaal geen last van jeuk. Ik gebruik hem wanneer ik mijn haar niet föhn, maar slag in mijn haar wil kneden. Dan kneed ik dus een bolletje mousse in mijn handdoekdroge haar. De mousse geeft voldoende versteviging en houdt mijn haar de hele dag in model. Deze mousse ruikt trouwens net zo lekker als de blow dry lotion!

De shampoo, conditioner en haarspray neem ik pas in gebruik nadat mijn huidige haarproducten op zijn. Reviews daarvan zullen dus pas later dit jaar volgen.

Als je van tijdschriften houdt, is het zeker de moeite om abonnementaanbiedingen in de gaten te houden, want soms kun je nog leuke cadeaus scoren ook. Of kijk op www.zester.nl (voor de Nederlandse dames onder ons).

1 comment:

  1. Oh, ik ben erg benieuwd hoe de rest van de producten je bevallen! Ik wil ze misschien ook kopen, maar wil er eerst wat meer reviews over lezen :).

    Groetjes!

    ReplyDelete