Saturday, February 20, 2010

Haul: Miss Sporty en Rimmel

Vorige week, voordat ik de Catrice Nude Sensation make-up had gekocht, was ik in de Etos en daar heb ik ook wat heel leuke budget-proof make-up gehaald:

Miss Sporty make-up was in de aanbieding: 3 halen, 2 betalen. Nu heb ik al heel lang geen make-up meer van Miss Sporty. Het was voor het eerst sinds jaren dat ik weer eens serieus in het Miss Sporty-schap heb gekeken. En tot mijn verbazing zag ik best leuke producten!

Ik heb de volgende "Ohh! Blushed again..." blush gekocht:

't Is een roze blush met fijne shimmer. Pretty! Helaas heb ik door de driedubbele laag plakband die eromheen zat het etiket er ook half af getrokken, dus de naam kan ik niet meer lezen. Als die al een naam heeft... In elk geval staat het nummer van de blush op de bon. Het is nummer 006 en de prijs is € 2,99.

Dan heb ik nog de mini-me concealer in de kleur 001 Light meegenomen. Deze kost € 1,99. Grappig product! Het is een heel dun pennetje en je kunt de concealerstift omhoog draaien. Handig voor onderweg, dus deze gaat mijn tas in!

Ook heb ik nog een lipstick gekocht in de kleur 121 Big Love. Nou het is inderdaad een grote liefde van me! Hij zit al standaard in mijn make-uptasje dat altijd meegaat. Het is een matte crème lippenstift. De kleur lijkt misschien vrij donker op de swatch (zie foto verderop), maar het is een mooi plum-kleurtje dat net 1 tot 2 tinten donkerder is dan mijn eigen lipkleur. 't Is eigenlijk een soort donkere nudekleur voor me. Je ziet nauwelijks dat ik lippenstift draag als ik deze op heb, dus het is toch nog natuurlijk. Enige nadeel is de beetje muffige lipstickgeur eraan...

Ook waren enkele lipsticks van Rimmel in de aanbieding, waarvan ik een heel fijn kleurtje heb meegenomen:

Dit is nr. 026 Vintage. Zo creamy, echt fijn! Hij ruikt wel apart; een beetje bubblegumachtig... Het is een Lasting Finish Lipstick, maar hij houdt gewoon gemiddeld.

Swatches van de lippenstiften:

De bovenste is 026 Vintage van Rimmel en de onderste is 121 Big Love van Miss Sporty.
Doordat de foto's in kunstlicht zijn genomen (ik heb helaas geen tijd overdag), vallen de kleuren iets warmer en geler uit dan in werkelijkheid...

Swatches van alle producten:

Van links naar rechts de mini-me concealer, dan de Rimmel lippenstift, daarnaast weer de Miss Sporty lippenstift en helemaal rechts de blush.

Het kassabonnetje:


Ja, ik heb ook nog een 24-hour cream van Revlon gekocht. Dit is een dag- en nachtcrème. Geen idee wat me bezielde om deze aan te schaffen. 't Is een enorme pot met een inhoud van wel 125 ml (meestal zit er 50 ml in een pot gezichtscrème). Het zal nog wel even duren voordat ik deze review, want ik heb nog wat gezichtscrèmes op te maken voordat ik deze in gebruik neem. Ik heb hem ook niet op de foto gezet, omdat het niet echt bij de make-up hoort...

De aanbieding 3 halen, 2 betalen van Miss Sporty zal inmiddels wel voorbij zijn helaas. Maar dan nog is het de moeite om eens naar dit merk te kijken, want het blijft enorm budget proof make-up!

Miss Sporty heb ik dus weer helemaal herontdekt! Hebben jullie ook make-up van Miss Sporty?

1 comment:

  1. En ik altijd denken dat Miss Sporty-producten niet echt mooi waren, want een vriendin van mij heeft er heel veel en al die make-up spullen vind ik helemaal niet mooi, de kleuren dan enzo. Maar jou lippenstift vind ik wel mooi ineens :) Misschien door het licht, of ik moet gewoon wat vaker bij de Miss Sporty afdeling kijken en vind ik nu andere producten dan die mijn vriendin heeft.

    ReplyDelete