Friday, February 5, 2010

Catrice Lash Sensation mascara

Als je op zoek bent naar een fijne budgetmascara, raad ik je zeker deze van Catrice aan:


Het borsteltje is zo'n flexibel elastomeer ding:

Ik vind dit soort borsteltjes altijd wel prettig werken.

Dit is mijn oog zonder de mascara:


En dit is mijn (andere) oog met de mascara:

Zwarte, gescheiden wimpers met volume, maar nog wel natuurlijk. Groots effect voor een kleine prijs!

Hij is er ook nog in de versie Carbon Black. Die geeft meer volume, maar is een ramp om van je ogen af te halen. Je blijft dan bezig met make-upremover en eindigt met enorme zwarte vlekken rond je ogen. Deze gewone variant vind ik dus fijner, want die haal je wel makkelijk van je wimpers af.

Prijs: € 3,49. Te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Ik ben dol op budgetmascara's want ze werken voor mij vaak prettiger dan wat duurdere mascara's. Het enige minpuntje vind ik dat goedkopere mascara's vaak wat eerder aan vervanging toe zijn, omdat ze sneller gaan klonteren. Ik vind het zelf niet erg om mijn mascara na twee maanden te vervangen, omdat ik ook graag weer andere uitprobeer.

Gebruik jij ook wel eens goedkope mascara's en welke?

Fijn weekend!

9 comments:

  1. Ik heb er al een paar geprobeerd van Catrice en tot nu toe vond ik ze allemaal veelbelovend!
    Aanraders:
    * Allround Mascara
    * Glamorous Volume (volume boost)
    * Glamorous Volume (de gewone)

    ReplyDelete
  2. Inderdaad, de Allround Mascara is ook goed. Ik heb daarvan de waterproof versie gehad en die ga ik binnenkort weer kopen! Wie weet test ik die Glamorous Volume ook nog wel eens... Bedankt voor je reactie!

    ReplyDelete
  3. Ik heb net vanmiddag de sexy curves mascara gehaald.
    Maar als die op is ga ik denk ik wel deze proberen :)

    ReplyDelete
  4. Wat een super mooi resultaat en dat voor een budget mascara! Heb je je wimpers gekruld of is dat een hele fijne bijkomstigheid van deze mascara?

    ReplyDelete
  5. Oh enne..ik gebruik nu NYX Doll eye mascara die kostte omgerekend iets van 6 euro. Ik gebruikte voorheen wel Lancome en Clinique maar deze van NYX geeft net zo'n mooi resultaat dus voortaan laat ik de dure merken links liggen.

    ReplyDelete
  6. @Deb: Nee, ik heb geen eens een wimperkrultang ;-). Deze mascara krult mijn wimpers inderdaad goed omhoog (weet natuurlijk niet of die dat bij iedereen doet). Grappig dat je geen dure mascara's meer gebruikt.

    @Claudia: Sexy Curves van Rimmel heb ik ook gehad en die vond ik ook wel oké (in november 2009 nog over geschreven, zie artikel met de naam "mascara's"). Het resultaat is wel ongeveer hetzelfde als met deze Catrice mascara alleen is Catrice nog goedkoper en ik vind dit borsteltje fijner!

    ReplyDelete
  7. Zo hé, ik dacht echt dat je je wimpers had gekruld! Het resultaat verbaast me, want ik had laatst de Volume Stylist gekocht, en die was gewoon echt crap... Volgende keer zal ik weer eventjes bij de Catrice mascara's kijken :)

    ReplyDelete
  8. Ik gebruik dure & goedkope mascara's.
    Het ligt er gewoon aan.

    ReplyDelete
  9. Grappig, ik heb die mascara van jou ook! Ik zocht naar meer Catrice mascara, en toen kwam ik hier, en toen zag ik ineens de mascara die ik zelf ook ongeveer een maand geleden gekocht had. Hij werkt bij mij ook heel mooi, alleen gaat-ie niet omhoog staan zoals bij jou. Ik gebruik wel een krultangetje.

    ReplyDelete