Sunday, January 3, 2010

Essence Quattro

Zo ik ben weer terug met nieuwe artikelen. Ik hoop dat iedereen een leuke jaarwisseling heeft gehad. Ik wel in elk geval. En nu is het al weer 2010...!

Toen ik wat aan het rommelen was tussen mijn oogschaduws, kwam ik dit paletje tegen:


Ik gebruik het al een tijdje niet meer, maar ik heb het een tijd behoorlijk gebruikt:

Zoals je ziet heb ik vooral de witte en zilveren kleur veel gedragen, vaak in combinatie met elkaar. Voor mijn doen is er echt behoorlijk wat uit. Tegenwoordig heb ik te veel keuze en haal ik zelfs dit nooit meer...

Het quattro heeft de naam Sixties Reloaded:


Ik heb wat swatches met mijn vinger gemaakt, zonder basis of wat dan ook. Zorgvuldig aangebracht met een basis eronder, zal de pigmentatie alleen maar beter zijn.

Het roze kleurtje (links) is wel wat belabberd, maar de andere kleuren vind ik er goed mee door kunnen, vooral de zilveren en witte kleur.

De reden dat ik hier nu een artikel over plaats, is omdat ik het een leuk paletje vind en ik Essence helemaal niet zo slecht vind! Je kunt hier goede smokey eyes mee maken of een simpele look voor overdag. Het paletje is voor een paar euro te koop bij het Kruidvat.

3 comments:

  1. Ik vind Essence ook wel leuke dingen hebben, en dat voor die prijs!
    Zelf heb k enkele andere palletjes (waar in 't verschiet ook reviews en swatches van komen...)

    ReplyDelete
  2. Essence is gewoon een leuk merk om lekker mee te kunnen spelen. Voor een kleine prijs kun je veel producten en kleuren uitproberen.
    Vooral de limited editions vind ik de moeite waard! Ben benieuwd naar jouw reviews/swatches!

    ReplyDelete
  3. Ik heb ook zo'n palletje in 05 aqua flash.
    En die is echt crap!

    ReplyDelete