Sunday, December 6, 2009

Too Faced Smoky Eye

Gisteravond heb ik met mijn familie + vriend Sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig! Ik heb ook wat leuke cadeautjes gekregen, waaronder oorbellen, een boek van Esther Verhoef en wat kerstversiering.

Maar natuurlijk ook make-up! En wel dit mooie palet van Too Faced:

Smoky eyes zijn altijd goed! Ik vind het een heel mooi en leuk palet!

Zo ziet het er open uit:


Rechtsboven kun je drie kaartjes tevoorschijn trekken, met daarop een smoky look die je per rij kunt maken:

Zo heb je de day smoke, fashion smoke en classic smoke (klik op onderstaande foto voor een vergroting):


De 9 kleuren oogschaduw van dichtbij:

Per rij kun je de kleuren met elkaar gebruiken voor één van de looks die ook op de kaartjes staan; zo heb je dus bovenaan de day smoke, in het midden de fashion smoke en onderaan de classic smoke. Natuurlijk zijn de kleuren ook op je eigen manier met elkaar te combineren, want ze sluiten op verschillende manieren goed bij elkaar aan.

Ik heb even heel snel swatches gemaakt van de 6 kleurtjes uit de kleine vakjes:

In het echt zijn de kleuren mooier. Ik heb zo snel geswatcht dat ze hier eigenlijk niet helemaal tot hun recht komen...

Vandaag heb ik de day smoke kleuren gebruikt (bovenste rij). Dit geeft een heel neutrale look:

Ik heb het zo licht gehouden, dat het bijna niet te zien is op de foto... De meest linker kleur van de bovenste rij (het grote vak) heb ik als highlighter onder mijn wenkbrauw gebruikt. De rozig bruine kleur daarnaast heb ik over mijn bewegend ooglid aangebracht en de bruine kleur uit het rechter vakje heb ik in de crease opgebracht.

Het palet is te koop bij Sephora. De prijs weet ik niet ;-).

Hebben jullie nog wat leuks gekregen op Sinterklaasavond/ochtend (in België wordt het op 6 december in de ochtend gevierd, heb ik begrepen...)?

5 comments:

  1. Mooi zeg! Ik heb hem ook zien staan bij Sephora. Wat vind ik het nu jammer dat we geen Sinterklaas meer vieren zeg! ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Wat een ontzettend gaaf palette!

    ReplyDelete
  3. mooi paletje! toofaced moet echt naar Belgie komen!

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor jullie reacties!
    @ Marijke: Kun je Too Faced helemaal niet in België kopen dan? Hm, that sucks...

    ReplyDelete