Saturday, December 12, 2009

Swatches Frisky Business!

Vandaag is het weekend, dus ik heb vrij en hierdoor kon ik eindelijk weer eens bij daglicht fotograferen! Ik vond het leuk om de lustreglass/lipglass uit de Frisky Business set te swatchen op mijn lippen. Nou is het, ook bij daglicht, altijd wel erg lastig om je mond te fotograferen, dus ik hoop maar dat het een beetje overkomt... Daar komt bij dat ik niet de meest fotogenieke mond heb, maar ik heb toch een poging gedaan dus hier zijn ze dan, de swatches!

Pinkarat (lustreglass):

Dit is een heel transparante, lichtroze gloss met gouden glittertjes. Kan altijd gedragen worden. Subtiel, maar toch mooi glinsterend!

Wonderstruck (lustreglass):

Deze is al wat roziger dan Pinkarat. Deze heeft roze glittertjes erin. Vooral leuk voor de lente/zomer of echt pinklovers!

Totally It (lipglass):

Dit is de meest opvallende gloss uit deze set: knalroze! Een gaaf fuchsiakleurtje. Hij doet me denken aan de lipstick Trimming Talk uit de Colour Craft collectie (klik hier voor het artikel erover).

Beaute (lipglass):

Dit is een multishimmer zalmrozekleur. Hij komt niet goed over op de foto (wel de shimmer, maar de kleur niet). Deze vind ik ook leuk en hij past goed bij herfstmake-up met neutrale en bruinachtige kleuren.

Silly Girl (lipglass):

Inmiddels zit er door al het swatchen ook glitter boven mijn mond... Silly Girl is een perzikkleurige lipgloss met gouden shimmer. Deze lijkt me vooral mooi in de zomer, bij een iets gebronsde huid.

Ik vind dit echt een geweldige set. Alle kleuren zijn draagbaar. Er zit er, gelukkig, geen een bij die ik nooit zou dragen. Ik heb de afgelopen week al Pinkarat, Totally It en Beaute opgehad. Ook de andere twee zal ik zeker nog gaan dragen.

Wat vinden jullie de mooiste kleur?

Fijn weekend!

4 comments:

  1. Mooie aanwinsten en zeker heel draagbaar! Ik vind silly girl de mooiste. Welke vind je zelf het mooiste?

    ReplyDelete
  2. Ik kan zelf gewoon niet kiezen, maar dat is dus eigenlijk alleen maar positief!

    ReplyDelete
  3. Mooi!

    Trouwens, die foundation van de hema die je onlangs kocht, schijnt super goed te zijn (reviews op cosmopinie geloof ik) ;)

    ReplyDelete
  4. @Anoniem: Bedankt! En wat leuk om te horen dat die foundation goede reviews krijgt. Ik heb hem ook al uitgeprobeerd inmiddels en zo op het eerste gezicht ben ik er tevreden over (maar test nog even verder voordat ik er zelf een review over schrijf).

    ReplyDelete