Friday, December 4, 2009

Op zoek naar sinterklaascadeautjes...

... kom ik ook leuke cadeautjes voor mezelf tegen. In totaal ben ik drie keer op pad gegaan voor sinterklaascadeautjes en elke keer koop ik ook iets van mezelf. Gelukkig vieren we maar één keer per jaar zo'n feest!

Vandaag heb ik bij de HEMA het volgende gekocht:

HEMA heeft een speciale feestdagencollectie met nepwimpers, feestelijke nepnagels, glitterspray en allerlei schoenkussentjes. Hiervan heb ik deze gelkussentjes voor voorin je schoen gekocht. Prijs is € 2,95. Geeft vooral verlichting aan je voet wanneer je hoge hakken draagt en er dus veel druk op de bal van je voet komt. Ben benieuw hoe goed/slecht deze zijn...

De gouden glitternagellak (slechts € 1,95) is leuk over een andere nagellak heen, voor een feestelijk effect. Ondanks dat ik echt een zilvertype ben, vind ik goud op de nagels wel leuk!

Het sponsje (€ 0,95) vind ik handig bij het reinigen van m'n gezicht. Facewash masseer ik met mijn handen in en wanneer ik het eraf haal met zo'n sponsje, voelt m'n gezicht net even schoner aan.

Ik ben erg benieuwd naar de foundation (€ 5,95)! Zoals jullie weten ben ik sinds kort met vloeibare foundation begonnen. Ik heb vandaag ook even naar Maybelline Dream Satin Liquid gekeken, maar die vond ik toch nog net wat te dik van textuur. Affinitone van Maybelline beviel me al meer, maar daarvan was ik weer niet zo weg van de kleuren. Dan heb ik ook L'Oréal True Match geprobeerd. Erg fijne textuur, maar zoveel kleuren om te kiezen... En toch wat prijzig.
Toen zag ik deze foundation bij HEMA. Even een tester geprobeerd en hij lijkt best fijn. Hij lijkt me vrij dun van textuur, wat ik dus prettig vind. Daarbij is die ook hydraterend (voor de normalte tot droge huid) en dat is erg fijn, omdat ik in de winter steeds last heb van een droge huid. Als ik hem werkelijk ga gebruiken, krijgen jullie er zeker nog een review over.

De blush (€ 4,50) is een sinterklaascadeautje voor mijn oma. Ze krijgt ook nog een lipstick van The Body Shop. Tja, ik heb mijn liefde voor uiterlijke verzorging toch van iemand. En niet bepaald van mijn moeder. Die draagt al haar hele leven donkergrijze oogschaduw, al staat dat haar wel. Mijn oma ziet er op haar 82ste nog altijd verzorgd en leuk uit. En ze houdt er van om nieuwe producten uit te proberen. Dit leek me een mooie kleur blush voor haar. Haar huid is veel donkerder en geler dan mijn huid, dus zo'n bronsachtig kleurtje zal haar zeker mooi staan.

En toen ik toch langs winkels liep, kon ik Van Haren niet overslaan. Helemaal gezien er gaten in de zolen van mijn zwarte laarzen beginnen te komen. Ik heb allerlei leuke laarzen, maar ik wil ook altijd één paar nette zwarte laarzen hebben, die altijd overal bij passen en prettig zijn om op te lopen. En toen zag ik deze staan voor een spotprijs:

Echt leer en dat voor de prijs van slechts € 29,95! Mega-korting zat erop en het was het één na laatste paar. Ik ben er superblij mee. Ze zijn mooi, netjes, lopen heerlijk... Als ik één ding geleerd heb, is het wel dat als schoenen bij het passen niet lekker zitten, ze nooit lekker gaan zitten (al gooi ik mijn eigen advies nog wel eens in de wind, heel dom). Deze zaten gelijk heerlijk! Ik vind ook de bewerking op de achterkant leuk. En het hakje heeft de perfecte hoogte. Ik houd van hoge hakken, maar niet voor elke dag, dus dit is perfect!

Vieren jullie ook Sinterklaas?

1 comment:

  1. leuke aankoopjes zeg! :)
    vooral van die gelkussentjes ben ik benieuwd hoe die je bevallen! ik heb ze al een aantal keer in mijn handen gehad en toen toch niet gekocht :p

    ReplyDelete