Wednesday, December 16, 2009

Nieuwe bodylotion!

Ik heb deze feestelijke bodylotion gekocht bij The Body Shop (TBS):

Dit is de Nutmeg and Vanilla bodylotion. Hij komt uit de kertcollectie van TBS, vandaar de mooie verpakking met een grappig rood strikje.

Op de achterkant staat:
"Bodylotion met nootmuskaat- en vanilleparfum. Met kruidig nootmuskaatextract, en sheaboter die wordt ingekocht in het kader van Community Trade".

De lotion is een romige, gele substantie:

Ik vind hem erg lekker ruiken en ook nog eens heel fijn in gebruik. Ik houd van vanille, maar de geur van deze lotion is niet te sterk (zoals wel eens het geval is bij vanille). Ik heb een vriendin laten ruiken die helemaal niet van sterke geurtjes houdt en zij vond deze ook goed te doen. De lotion zelf is dus romig en hierdoor ook erg voedend, maar hij trekt wel snel in. Ik heb expres niet voor de body butter hiervan gekozen, omdat body butters altijd zo langzaam intrekken en dat vind ik niet handig. Ik heb deze lotion vanmorgen zelfs gebruikt en dat op een doordeweekse dag. In verband met weinig tijd 's morgens gebruik ik normaal gesproken nooit bodylotions doordeweeks. Nu dus wel! Ik vind ook de pompflacon makkelijk te gebruiken. Geen gedoe met een dop die je eraf moet draaien, geknijp in een tube etc. Scheelt ook weer tijd. Deze is altijd direct klaar voor gebruik. De hoeveelheid valt best goed te doseren afhankelijk van hoe hard je het pompje indrukt. Deze bodylotion krijgt van mij een dikke 9 (geen 10, omdat die nog wel wat prijzig is)!

Prijs: € 12.

No comments:

Post a Comment