Saturday, December 26, 2009

Mijn kerstlook!

Gisteravond heb ik Kerstmis gevierd met mijn familie en vriend. We gingen met z'n allen eten bij mijn oma. Uiteindelijk ben ik niet voor mijn Christmas Green ooglook gegaan, omdat dit niet zou matchen met mijn kleding. Ik ben voor blauw-grijze kleuren gegaan in mijn kleding en make-up.

Mijn nagels heb ik in twee kleuren gelakt. Ik heb eerst twee lagen My Favorite Jeans (van H&M) aangebracht en vervolgens met een spons een beetje You Rock My World (ook van H&M) op de helft van mijn nagel. Ik had alleen een keukensponsje... Niet ideaal, maar ik heb er toch nog een beetje effect mee bereikt. Over alles heen heb ik topcoat van Rimmel aangebracht:


Ik heb niet echt een goede foto van mijn outfit. Ik heb dit jaar voor een grijze broek gekozen, met daaronder grijze enkellaarsjes en op de broek een donkerblauwe top met pailletjes en een kort zwart kantvestje. Een iets stoerdere kerstoutfit dus. Goed, zelf poseren voor de spiegel ziet er een beetje dom uit, maar zo krijgen jullie er nog een beetje idee van:



Mijn ogen heb ik dus ook in grijze (zilver) en blauwe kleuren opgemaakt. Hier is mijn oogmake-up goed te zien:

Ik glim wel een beetje. Deze foto is na een paar uur genomen. Ik had mijn foundation eigenlijk een beetje moeten afpoederen maar ja. De oogmake-up zit gelukkig nog best goed.

Voor de gelegenheid had ik eens wat bijzonders met mijn haar gedaan. Meestal doe ik weinig met mijn haar; droogföhnen en that's it. Maar gistermiddag heb ik mijn haar gekruld met de krultang. Vervolgens heb ik het met een clip naar achteren vastgezet:


Ik hoop dat jullie ook leuke Kerstdagen hebben! Geniet er nog even van!

5 comments:

  1. Leuk gedaan! Ik vind je outfit tof!!! :)

    ReplyDelete
  2. Nice, je ziet er prachtig uit! Je haar vind ik super mooi en wat een figuurtje...
    Was je kerst gezellig?

    ReplyDelete
  3. Thanks ladies! Ja, ik had een gezellige kerst. Ik hoop jullie ook?!

    ReplyDelete
  4. Je makeup zit echt super! Staat heel mooi bij je ogen en bij je outfit!

    ReplyDelete
  5. leuk! Simpel maar goed ;)
    T staat je mooi, blauw past ook wel bij je :)

    ReplyDelete