Monday, December 14, 2009

Kerstnagels


Vorige week had ik een kerstborrel van mijn werk en speciaal daarvoor had ik mijn nagels in een kerstsfeertje gelakt:



Gebruikte producten:

- Push upon it van Misa (2 laagjes)
- Gouden glitterlak van de HEMA (slechts € 1,95!)
- Top coat van Rimmel.
Zoals je ziet, lijkt de nagellak van Misa in daglicht meer paarsig. In kunstlicht (en met de gouden glitter erover), ziet hij er echter veel roder uit...

De lak is ruim 4 dagen goed op mijn nagels blijven zitten.
Ik vind het zelf wel een geslaagde combi, dus wie weet doe ik het wel weer zo wanneer het echt kertsmis is.

Doen jullie nog iets speciaals aan je make-up voor kerstmis?

7 comments:

  1. Lekker feestelijk!
    Ik heb vandaag ook goudglitterende nagellak gekocht bij de Hema, dus ik ga zo ook eens aan de slag ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. leuk, k had nog wel wat inspiratie nodig voor de feestdagen :) xxx

    ReplyDelete
  3. Dank jullie wel voor jullie reacties. En NeonRocks; ik heb jouw nagellak nu ook op je blog gezien. Ook een feestelijk gouden lakje zeg!

    ReplyDelete
  4. je hebt trouwens best mooie nagels, niet vak die stompe korte maar mooi lang :)

    ReplyDelete
  5. ^Haha, dank je, en dat terwijl ze eigenlijk nog best kort zijn op zich. Het scheelt zeg maar dat ze van vorm vrij lang zijn, want ik laat ze nooit lang groeien (maar 2 mm maximaal of zo). Ik kan namelijk niet zo goed tegen echt lange nagels, al vind ik dat wel mooi.

    ReplyDelete