Sunday, December 27, 2009

Herfstfavorieten!

Herfstfavorieten? Het is toch al lang winter? Ja, met het weer van de laatste weken lijkt het al een eeuwigheid winter, maar toch is het pas officieel winter sinds afgelopen maandag. Ik vond dus dat ik nog best even mijn favoriete make-upproducten kan tonen die ik vooral in de herfst veel gebruikt heb:


Summer Bronzer van Everyday Minerals:


Dit is een bijna matte bronzer, erg fijn. Ik breng de poeder aan met een stippling brush. Er zitten drie tinten in, maar ik meng ze met elkaar. Vooral aan het begin van de herfst, eind september/oktober, veel gebruikt.

Roze lippenstift van de HEMA:

Deze is heel nuderoze. Het is kleur 01 uit de Brilliant Colour&Volume lijn. De lippenstift is mat met een crème-achtige structuur. Hij smeert fijn en je hebt met één laag voldoende dekking. Hij ruikt en smaakt verder nergens naar en dat vind ik ook prettig. En last but not least; het is een goeie budget buy. Hij kost maar zo'n € 3.

Smokey Eyes palet van NYX (oeps, kreeg het spiegeltje niet goed schoon):

Hier heb ik in de herfst vooral veel bruine smokey's mee gemaakt. Echt een heerlijk palet waarmee je alle kanten uit kunt. Je kunt dus zowel grijszwarte als bruine smokey eyes ermee maken, maar ook allerlei andere looks zijn mogelijk. Als ik één palet mee mag nemen op vakantie, dan kies ik voor deze!

Wat zijn jullie favo's van de laatste tijd?

1 comment:

  1. Dat palletje ziet er heerlijk uit :) Fijne feesten hé Laura!

    ReplyDelete