Wednesday, November 4, 2009

Videoreview: The new beauty secrets

Na een lange werkdag fris, fruitig en vol energie een filmpje maken, is een beetje lastig voor mij... Toch had ik weer eens zin in een filmpje, dus dit is het resultaat. Het geluid is weer ultra-zacht, dus hopelijk heb je een goed sound system bij je computer. Zet het volume dan maar op z'n allerhardst en anders kun je het filmpje beter skippen en direct naar de foto-impressie gaan. Hopelijk vinden jullie het nog de moeite waard:

(kan zijn dat het filmpje vastloopt, omdat die nog aan het verwerken is)

Aangezien dit filmpje erg onvoorbereid was opgenomen en ik eigenlijk maar weinig van de inhoud van het boek laat zien, hier wat foto's (klik erop voor een vergroting):

Jennifer Lopez met haar perfecte huid (it's all about the make-up, honey!) en prachtige naturelle look:






Bron: The new beauty secrets - Laura Mercier.

Ik heb dit boek dus besteld bij Bol.com (zie hier) Volgens mij is dit een perfect Sinterklaas- danwel kerstcadeautje voor elke beautyliefhebber. Of leuk om jezelf mee te verwennen zoals ik heb gedaan. Be beautiful!

2 comments:

  1. Superleuk!
    Die beautyboeken zien er altijd zo prachtig uit, die van Bobbi Brown staat ook al tijden op mijn wishlist. Ben erg benieuwd naar je andere boeken :D

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Ja, die van Bobbie Brown is ook erg mooi!Make up manual... Die heb ik dus ook!

    ReplyDelete