Monday, November 2, 2009

NOTD: My favourite jeans

Artikel nummer 100 alweer! Ik ben nu niet echt in een creatieve bui om er iets feestelijks van te maken, maar ik vond het wel even de vermelding waard.

Ik heb een leuke nagellak bij de H&M ontdekt: My favourite jeans!

Het is een donkere, grijsblauwe kleur met shimmer erin. Erg mooi! Ik vind het een fijne lak die goed houdt. Bij mij heeft hij er zeker 4 dagen opgezeten zonder chips (en zelfs zonder topcoat!). Enig nadeel is dat de lak vrij dun is, waardoor je wel 3 lagen moet aanbrengen om volledig dekking te krijgen. Maar al met al ben ik er zeer over te spreken! Hij kost trouwens € 3,95.

En dan nog het volgende... Vanaf morgen 3 november tot en met 14 november is er 30% korting op álle make-up bij het Kruidvat! En bij besteding van minimaal € 10 aan make-up krijg je er een gratis kwastensetje bij. Ik verwacht wel dat de kwasten van crappy kwaliteit zijn, maar baat het niet, dan schaadt het niet! Ik heb al even in de online folder gekeken. Hm, ik zou best de Maybelline Dream Satin Liquid foundation willen aanschaffen. Maar dat zou een beetje onzinnig zijn, want 1. Ik heb nog een Revlon foundation om op te maken, en 2. Sinds de laatste tijd gebruik ik alleen maar dagcrème en geen poeder/foundation want ik krijg echt overal velletjes van! Wie weet daar een oplossing voor? Ik scrub en ik smeer, maar wanneer ik vloeibare Revlon foundation dun aanbreng komen er spontaan allemaal velletjes op mijn neus en voorhoofd te voorschijn. Wanneer ik alleen dagcrème gebruik en verder niets, is er niks van te zien. Kan mijn huid er niet tegen? Is het te uitdrogend (vloeibare foundation uitdrogend?)? Maar goed, sla je slag bij Kruidvat!

Ps. Ik heb gisteren de lipgloss van The Body Shop gekocht die ik zo graag wilde. Hij is prachtig! Binnenkort dus zeker een artikeltje+foto hierover!

Pps. Ik heb ook nog op het laatste moment de Volcanic Ash Thermal Mask van MAC weten te bemachtigen (uit de limited edition Style Black collectie). Wat ben ik daar blij mee! Bij de MAC Pro Store in Amsterdam was die al uitverkocht (hele collectie was daar uitverkocht), maar bij het verkooppunt in de Bijenkorf hadden ze er nog twee! Lucky me!

6 comments:

  1. Heel erg mooi, ben benieuwd naar de body shop lipgloss! Bedankt voor je comment op mijn blog! Ik had ook erg last van droge velletjes na de foundation, dus hoop dat het net zo goed voor jou helpt! Ik gebruik de elf studio powder brush de laatste tijd voor mijn vloeibare foundation en die blend ook erg goed, als ik de foundation dan heb opgebracht doe ik daarna op de kwast/sponsje fix+ en dan blend ik het nog beter uit. Daardoor ziet de foundation er ook minder cakey uit, hoop dat je er iets aan hebt! ben benieuwd :D, veel succes in ieder geval! En no thanks voor de tip!

    ReplyDelete
  2. ik ben heel erg benieuwd naar het masker

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kleur :D Grijsblauw is mooi voor komende winter, vind ik :)

    En ik ben net als Linda heel benieuwd naar het masker.

    ReplyDelete
  4. Hee grappig, was je gisteren ook in Amsterdam dan? Ik en HeavenlyCinnamon waren ook aan het shoppen ;) Ik heb ook nog staan twijfelen bij de MAC Counter in de Bijenkorf of ik het masker nog zou halen. Maar ik had al teveel geld uitgegeven (A)
    Mooie kleur nagellak trouwens, ik vind die lakjes van de H&M best goed!

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Hey,
    Dat masker ga ik zeker nog reviewen, maar verwacht me niet met een zwarte pietengezicht op de foto/video (masker is scary zwart!).
    Leuk dat jullie de nagellak mooi vinden. De kwaliteit van H&M nagellak vind ik zeker niet verkeerd. Ik heb nog een paars lakje van H&M (Fashionista) en daar ben ik ook erg tevreden over.
    Groetjes,
    Laura.
    O ja, @ "andere" Laura: de fix+ helpt zeker wel! Nu al minder last van droge velletjes. Gebruik dit product dus weer dagelijks.
    @ NeonRocks: Grappig, hadden we elkaar dus kunnen tegen komen in A'dam. Tja, MAC is nooit goed voor de portemonnee helaas...

    ReplyDelete
  6. Haha @ andere laura :-P, goedzo fijn om te horen dat het bij jou ook helpt!

    ReplyDelete