Thursday, November 26, 2009

Hansaplast; warme voeten?!?

Ook ik heb de Hansaplast warme voeten crème aangeschaft. Ik had een advertentie gezien in een tijdschrift en aangezien ik 's nachts altijd koude voeten heb, heb ik me laten verleiden tot aankoop van dit product.


En krijg ik er wame voeten van? Nee! Soms lijken mijn voeten even (3 minuten) wat warmer, maar dat is niet bepaald 'urenlang' waar Hansaplast van spreekt. Wel vind ik het een prettige, voedende crème. Hij ruikt lekker crèmig (kan de geur niet echt beschrijven). Het is een vrij dikke substantie, maar ik vind dat de crème wel snel intrekt.

Ik had al enkele reviews gelezen op verschillende blogs en een paar keer las ik dat meiden last kregen van een onprettig tintelend gevoel aan hun voeten. Daar heb ik dan in elk geval géén last van, dus dat verschilt van persoon tot persoon.

Dan staat er nog op de tube dat je na gebruik je handen moeten wassen (misschien irriterend als je anders met het product nog een beetje aan je handen per ongeluk je ogen aanraakt? kunnen jullie me nog volgen?). Maar goed, met gladde, ingesmeerde voeten is het niet prettig om naar een kraan te moeten lopen. Nu had Suzanne van beautywebsite Delta Cephei daar dé oplossing voor... Je handigen reinigen met make-upreinigingsdoekjes die je dan naast je bed legt. Handige tip!

Conclusie: Prettige crème? Ja! Warme voeten? Nee...

Prijs: € 6,99.

No comments:

Post a Comment