Tuesday, November 17, 2009

Everyday stash

Ik heb best veel make-up, verdeeld over een paar Xenos ladenkastjes. Om toch snel bij mijn make-up te kunnen, heb ik de spulletjes die ik dagelijks gebruik in deze doos van de Xenos gedaan:

Hij lijkt groter dan die werkelijk is. De doos is slechts 14x14 cm.

En dit is de inhoud:


Van links naar rechts: Oogschaduwbasis van Manhattan, zilvergrijze oogschaduw van Sephora (Catherine 03), concealer van Maybelline, foundation van Revlon, Lash Blast Luxe mascara van Cover Girl, Sexy Curves mascara van Rimmel, Everyday Minerals oogschaduw Dandelions (highlighter), 2 gel liners van Coastal Scents, verschillende oogpotloden, Jumbo pencil van NYX en een wimper/liner-kwastje.

Mijn kwasten staan apart op het bureau waaraan ik me opmaak, dus die zitten hier niet bij.

Ook heb ik op mijn bureau nog los de bronzing powder van Everyday Minerals liggen en het Smokey Eyes oogschaduwpalet van NYX. Deze gebruik ik soms ook. Fix+ Rose (fixerende spray) van M.A.C. heb ik ook altijd binnen handbereik.

Blush en lipstick/lipgloss zitten hier ook niet in, omdat ik daarvoor per dag een andere gebruik!

Hebben jullie ook je everyday stash apart opgeborgen?

5 comments:

  1. Leuk om te zien, ik was ook net van plan zo'n soort post te maken ;) Is toch leuk om te zien wat alle beautyverslaafden dagelijks gebruiken.

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Bij mij zitten alle dagelijkse producten in een toiletzak. Amai, moest ik elke dag tussen m'n stash moeten zoeken wat ik die dag wil gebruiken dan ben ik eeuwig bezig!:-)

    Om de week wissel ik alle productjes eens om, zo gebruik ik alles in m'n stash toch zeer regelmatig!

    ReplyDelete
  3. hihi, wat een toeval, ik heb voor morgen ook een everyday make up artikel klaar staan! :-)

    ReplyDelete
  4. @NeonRocks & Marijke: Ben benieuwd naar jullie artikelen met everyday make-up!

    @ Kim: Dat is ook een goed idee, om om de week de producten te wisselen zodat je alles gebruikt! Soms leg ik er wel eens een blush bij die ik dan een paar keer probeer te gebruiken.

    ReplyDelete