Sunday, October 11, 2009

Swatches Sephora make-up

Vandaag is een ultra luie zondag! Ik hang een beetje rond in mijn pyjama, heb op MTV.com wat afleveringen van The Hills gekeken (heerlijk ontspannend kijken, met verstand op nul), beetje gelezen, beetje gerommeld etc. Ik heb wel uitgebreid gedoucht door te scrubben, ontharen, haarmasker en daarna bodybutter smeren en nagels vijlen en knippen. Dus ik zit er wel fris bij! Maar lekker zonder make-up op...

Maar... Ik heb ook swatches gemaakt van mijn Sephora make-up.
Gisteren heb ik de hele dag de lipstick gedragen. Het is een mooie rozebeige nudekleur (G19, Innocent Beige):

De textuur is erg prettig (beetje romig), minder vind ik de synthetische geur. Dan toch liever een MAC lipstick met een zeer aangename geur of gewoon een geurloze lipstick van de HEMA. Maar goed, doordat de textuur en kleur van deze Sephora lipstick wel erg prettig is, zal ik hem zeker nog wel vaker dragen.

Dan de lipgloss in kleur 07:

In het echt vind ik hem mooier en glinsterender dan op de swatch. Ik houd van deze kleur. Enig nadeel is ook hier weer die chemische geur...

De oogschaduws:

Preppy Look (nr. 41) en Catherine (nr. 03). Mooi gepigmenteerd en ze zijn vrij van parabenen (conserveermiddelen)! Preppy Look kan zelfs nog intenser van kleur worden aangebracht. Dit is een matte, donkerblauwe kleur, mooi voor een blauwe smokey eye. Catherine is zilvergrijs, een kleur die ik heel vaak draag.

De Highlighting Compact Powder:

Mooi lichtroze glanzend poeder dat ik vooral als highlighter op mijn jukbeenderen zal gaan gebruiken. Hij ruikt trouwens precies zoals mijn nachtcrème van Yes to Carrots! Ik vind dat wel een erg lekker geurtje (alleen kan ik het niet beschrijven)!

De blush in Framboise Attraction:

Een natuurlijke kleur, maar de pigmentatie valt me erg tegen. Aangebracht met een blushkwast zie je er niks van, dus uiteindelijk ben ik maar met mijn vinger flink in de blush gaan wrijven om de kleur zichtbaar te maken. Tegenvallertje!

Alle swatches bij elkaar op mijn arm:

Van links naar rechts: De oogschaduws, de highlighting powder en de blush.

Wat vinden jullie van de Sephora make-up?

No comments:

Post a Comment