Monday, October 19, 2009

Sparkling nails!

Herfst: koud, nat, 's morgens donker bij het opstaan... Dit zijn de nadelen van de herfst, maar toch vind ik het ook een fijn seizoen. Zo houd ik van de gekleurde bladeren aan de bomen met een herfstzonnetje erop, lekker op de bank hangen is weer knus en slapen is veel prettiger dan wanneer het 30 graden Celcius is. And best of all... herfst make-up! Nu mag het allemaal weer wat donkerder en zwaarder zijn. Ik loop hele dagen met smokey eyes. Een lichte versie voor overdag natuurlijk, met bijvoorbeel bruine, blauwe of grijze tinten. Heerlijk om weer wat donkerdere tinten te dragen die zomers soms net wat too much zijn. En ook wat betreft nagellak kunnen weer heel andere kleuren gedragen worden. Ging ik in de zomer vooral voor roze en koraalkleurtjes, nu kan het weer zwart, donkerblauw, donkerrood en glitter zijn.

Ik heb twee sparkling kleuren die ik aan jullie wil laten zien én die perfect voor de herfst zijn:

Een zilveren, holografische lak van de H&M in de kleur You rock my world.
Dat die holografisch is, is moeilijk te zien. Misschien zie je het op de volgende foto beter, maar het blijft lastig om het holografische effect te fotograferen:

Je ziet trouwens een diamantje op mijn ringvinger. Dit is een nagelsticker van de HEMA. Het is eigenlijk een diamantje op een sterretje, maar omdat het sterretje grijs is, zie je die niet. Ernaast zit ook nog een stickertje dat alleen een sterretje is. Als je goed kijkt, zie je het. Beetje dom van me om grijze sterretjes op zilveren nagellak te plakken, want dat valt natuurlijk niet op. Maar het zijn wel leuke stickertjes die goed houden. Wel een topcoat erover heen dragen. De stickertjes zijn op een velletje te koop bij de HEMA. De prijs ervan is € 2,95.

En dan... Mijn aankoop van vandaag!

Met flits:

Seriously Hip uit de Style Black collectie van MAC. Nadat ik wat swatches op internet had gezien, vond ik dit toch wel een heel mooi en apart lakje. Hij is soms zwart met gouden glitter en in ander licht weer meer olijfgroen, echt bijzonder! Ik heb twee laagjes opgedaan met daarover topcoat van Rimmel.

Er is trouwens al heel veel van MAC Style Black uitverkocht, maar volgende week komt er bij de Douglas in Utrecht weer een tweede lading van binnen. Je kunt eventueel producten voor jezelf laten reserveren, zo vertelde de verkoopster mij. Ik ga toch proberen het bij dit lakje te laten, wat betreft Style Black. Er zijn nog andere, zeer stoere producten, maar ik denk ze niet veel te gebruiken. Ik vond de paarszwarte oogschaduw ook erg mooi, maar ik heb van Fyrinnae al een paarszwarte oogschaduw (deze) en die draag ik al nauwelijks, hoe mooi ik hem ook vind.

Wat vinden jullie van deze nagellakjes en MAC Style Black?

4 comments:

  1. Holografische lakjes zijn mooi he?
    En ik ben jaloers op je MAC lakje, die is zo gaaf! :D

    xoxo

    ReplyDelete
  2. @NeonRocks: Ja, ik ben ook echt blij met mijn MAC lakje. Zit er heel de dag naar te kijken!

    @ Sasori: Thanks!!!

    ReplyDelete
  3. Super mooi, vooral het mac lakje :)

    ReplyDelete