Tuesday, October 27, 2009

NOTD: Rouge Modelé

Deze week heb ik dan eindelijk mijn rode Bourjois nagellak op, die ik al een tijd geleden gekocht had (zie dit artikel).
(met flits)


Ik heb twee laagjes op met daarover heen topcoat van Rimmel. Het is een mooie, rode lak. Het zogenaamde nepnagel effect dat deze nagellak zou hebben, begrijp ik niet helemaal... Ook is het dikke, brede borsteltje nou niet mijn favoriete nagellakborsteltje, maar verder is het een prima lak. De kleur maakt me vrolijk! I like it!

5 comments:

  1. Heftig kleurtje! Zou ik zelf niet snel durven denk ik, maar gecombineerd met een rood jurkje of truitje kan het wel heel goed.
    Hoe is de kwaliteit?

    ReplyDelete
  2. Mwah gaat wel. Wel mindere kwaliteit dan bijv. een nagellak van MAC of Essie. Deze van Bourjois heeft nu na 2 dagen een paar kleine chipjes, terwijl ik met sommige andere nagellak 3 á 4 dagen doe zonder chips. Ik vind deze kleur zelf ook wel mooi bij zwarte en grijze kleding trouwens. Brengt het een beetje kleur in de grauwe herfstdagen! ;-)

    ReplyDelete
  3. Mooi kleurtje! Ik houd van dit soort kleuren :)

    Kus Kus Martine

    ReplyDelete
  4. Ik begrijp dat nepnageleffect ook niet haha. Maar de kleur is wel mooi :)

    ReplyDelete