Sunday, October 11, 2009

Mijn eerste Lush-bestelling

Gisteravond heb ik mijn eerste Lush-bestelling geplaatst op de Engelse website van Lush. Daar is alles veel goedkoper dan op de Nederlandse Lush-site. Zelfs de verzendkosten zijn lager! Ik heb al heel vaak in een Lush-winkel gestaan, maar nog nooit wat aangeschaft. Vaak ben ik in de winkel zo overdonderd door de veelheid aan geuren door elkaar, dat ik niet meer weet wat ik ruik en prettig vind. Nu heb ik het volgende besteld:

Sexy Boy (te grappige naam gewoon!): een massagebar uit de Christmas lijn.


Big: Een volumeshampoo met zeezout. Op vakanties waarbij ik veel in zee zwem is mijn haar altijd veel mooier van structuur. Dan is het golvend en met meer volume. Hopelijk bereik ik een klein beetje hetzelfde effect met deze shampoo...


Snake Oil Scalp Massage Bar: Dit is een massagebar voor de hoofdhuid. Het helpt o.a. tegen roos, maar het is ook voedend voor de hoofdhuid. Ik heb wel eens een wat onrustige, droge, geïrriteerde hoofdhuid, dus ik ben benieuwd of dit werkt!


Baby Face: Een reinigende butter bar voor het gezicht. Hier heb ik al een paar keer mee in mijn handen gestaan in de winkel. Deze wil ik dus graag uitproberen!


Almond & Coconut Smoothie: Een lekker voedend doucheproduct. Ik heb vaak geen tijd en zin om me na het douchen met bodylotion in te smeren (dat doe ik alleen in het weekend), dus daarom houd ik erg van verzorgende doucheproducten. Deze lijkt me perfect!

Een bezoekje aan de Engelse website is dus wel een tip als je wat van Lush wilt bestellen, omdat de prijzen hier lager liggen dan op de Nederlandse Lush site/winkel. Heb jij producten van Lush en wat vind je ervan?

5 comments:

  1. Leuke producten heb je uitgekozen!
    Ik ben een tijdje helemaal verslaafd geweest en wilde eigenlijk alles wel uitproberen, maar inmiddels is de liefde wel een beetje over (voor nu althans). Ik zit echt met een giga stapel Lush producten die ik toch niet zo heel geweldig vind, maar het zal nog wel een aantal maanden duren voordat alles op is. Ik ben wel benieuwd wat jij van de spulletjes gaat vinden ;) En je hebt helemaal gelijk wat betreft de geuren overdaad in de winkel, je zou er bijna hoofdpijn van krijgen :P

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Leuke bestelling! Pas maar op, je bent zo verslaafd aan Lush.
    Ben benieuwd wat je van Big vindt! Ik vond het net een pot kikkersperma :D.

    ReplyDelete
  3. HAHA, ik moest echt lachen om je reactie, Christine! Maar werkt het ook een beetje dan?
    En inderdaad krijg ik echt bijna hoofdpijn in die winkels van Lush, NeonRocks, dus hopelijk vind ik de producten op zichzelf wel lekker ruiken...

    ReplyDelete
  4. Nee, voor mij werkte het niet, maar ik heb echt verschrikkelijk lastig haar.
    Big zijn een soort van allemaal kleine korreltjes en er zitten stukjes zout in. Het zou wel kunnen werken hoor, ik vond het alleen te vies aanvoelen om het echt prettig te vinden.
    Waar ruit die massagebar eigenlijk naar? Ik ga binnenkort ook bestellen in de UK, misschien bestel ik ook nog wel iets uit de Christmass Collection.

    ReplyDelete
  5. @Christine: De massagebar ruikt naar een soort geurkaars. Moeilijk te beschrijven. Volgens Lush zelf 'scented with chocolate, lime and cananga flowers'. 't Is in elk geval niet helemaal mijn ding (ik blijf het idee houden geurkaars op mijn huid te smeren). Ook de Snake Scalp Massage Bar ruikt heel vreemd (combinatie ledervet en medicinaal geurtje)! De shampoo, smoothie en baby face vind ik wel helemaal geweldig, maar uitgebreide reviews volgen nog.

    ReplyDelete