Wednesday, October 21, 2009

HEMA glitteroogpotloden

Ik heb een leuke budget buy gespot bij de HEMA: glitteroogpotloden! Dit zijn kohlpotloden met veel glitter. Ze zijn er in verschillende kleuren. Volgens mij nieuw in het assortiment, want ze stonden in een aparte display hoger dan de rest van de make-up.

Ik heb er twee gekocht:

Ik vind de blauwgroene, de bovenste, het mooist! Er komt genoeg kleur en glitter vanaf. Enig nadeel is dat de potloden af en toe een beetje brokkelen, waarschijnlijk door die glitterstukjes erin, maar ze zijn zeker hun geld wel waard.

Swatches op mijn hand:

Prijs: € 1,75 per stuk.

Ik vind de HEMA best een leuke winkel. Als ik er kom, koop ik toch bijna altijd wat. Vooral make-up, kantoorartikelen en... jurkjes! Ik heb zo'n vier jurkjes van de HEMA en als ik ze draag, krijg ik altijd wel complimentjes. Het zijn goede basic jurkjes; vrouwelijk, stijlvol en goed draagbaar in verschillende situaties. En natuurlijk heel betaalbaar. Wat vinden jullie leuke HEMA-artikelen? Of wel: wat zijn je HEMA best buys?

No comments:

Post a Comment