Wednesday, September 16, 2009

Souvenirs Griekenland

Niet echt een beautypost, maar ik wil jullie even mij souvenirs laten zien. Ik heb deze keer best veel gekocht voor mijn doen. Het is natuurlijk niet allemaal voor mezelf, maar ook voor familie etc.

Dit is een souvenirzakje waarop het eiland Zakynthos te zien is. Wij zaten in Argassi, in het zuidoosten:


Een rozenkrans, Griekse snack en Ouzo:


Ik had al gehoord dat er in Griekenland veel olijfolieproducten te krijgen zijn, dus ik heb verschillende olijfzepen ingeslagen:
Bij de zeep middenboven zit een puimsteen en bij de zeep rechtsboven een natuurlijke spons.

Ik kon het ook niet laten om wat grappige magneten mee te nemen:


En een kattenkalendertje, want ik vind katten zo schattig altijd:


Wat sieraden voor mezelf. Een paar zilveren oorbelletjes met (nep)diamantjes, paarse oorhangertjes en een schelpenarmband:


Nog een grappig hebbedingetje:
Hij maakt nog een jumpy geluidje ook, wanneer je de kop indrukt (is het soms een kangoeroe)!

Slippers!

Vorig jaar had ik op Malta ook slippers van Grendha gekocht (Braziliaans slippermerk). Ze lopen lekker en ze zijn van goede kwaliteit. Helaas is het slipperweer hier een beetje voorbij, dus ik zal tot volgend jaar zomer moeten wachten voordat ik ze echt goed en wel kan dragen. Daar verheug ik me nu al op!

En ik heb wel één make-updingetje gekocht:

Dit is een soort crèmetextuur oogschaduwpencil die waterproof is. Waterproof is die inderdaad. Ook zou die longlasting moeten zijn, maar hij trekt wel snel in de crease. Dat heb je al snel met oogschaduwcrème. Het is wel een leuk kleurtje:


Koop jij ook altijd souvenirtjes en leuke hebbedingetjes op vakantie? Of neem je nooit wat mee?

No comments:

Post a Comment