Saturday, September 19, 2009

Mini-haul Kruidvat

Na mijn vakantie had ik toch wel veel zin om weer wat nieuwe make-upjes te kopen, dus ben ik van de week nog even naar het Kruidvat gegaan:

Ik was al fan van de Creamylicious collectie van Essence, dus daarom heb ik ook nog twee oogschaduws aangeschaft. Ze zijn erg draagbaar. Het zijn zachte oogschaduws die licht aanbregen. Deze oogschaduw kan het beste worden aangebracht met een sponsapplicator. Dan zie je meer kleur dan wanneer je het met een kwastje aanbrengt. Er zit een kleine shimmer in. Mooie, natuurlijke kleuren. Ik zal er nog een keer een look mee maken. Linksboven is trouwens de kleur 02 Iced Chai Latte en rechtsboven is de kleur 03 Coffee Cream. Ze kosten € 1,99 per stuk.

Ook heb ik nog in de voordeelbakken gekeken. Soms zit daar echt troep in, maar deze keer viel het mee. Ik heb een nagellak van Gosh in de kleur 527 Diva gekocht voor € 3,25. Ik vind dit een mooie najaarskleur. Er komt zeker nog een Nails of the day mee. Het oogschaduwpaletje is van de Haute Couleur collectie van Catrice (nu niet meer te koop). Het kostte slechts € 1,75! Ik vind het echt een mooi palet. Van de week heb ik de bovenste twee kleuren ervan al opgehad. De oogschaduw is goed gepigmenteerd en er komt een mooie glanzende kleur vanaf. Ik ben dus helemaal blij met mijn aankoopjes.

Nu wacht ik alleen nog op de Purple Passion collectie van Catrice. Ik wil graag de deep purple mascara en de eye liner pencil in metallic grey. Helaas is de collectie nog steeds niet te koop bij het Kruidvatfilliaal in mijn woonplaats. Misschien ga ik binnenkort even in de stad op zoek ernaar!

2 comments:

  1. Ik heb eergister ook dat Catrice palletje in de voordeelbak voor €1,75 gekocht! Ben er ook heel tevreden over:D

    ReplyDelete
  2. Ja, leuk he? De kleuren zijn ook echt goed, nog beter dan de Essence oogschaduws! Veel plezier ermee!

    ReplyDelete