Friday, September 4, 2009

Essence Creamylicious

De nieuwste collectie van Essence ligt nu in het Kruidvat: Creamylicious!
Woensdag heb ik wat aankoopjes gedaan. Ik had mijn oog al laten vallen op de bronzing powder:


Die is zo mooi! Bijna vergelijkbaar met een Mineralize Skinfinish (MSF) van MAC!

Een paar mega-amateuristische swatches op mijn hand en arm:


Zoals je ziet is die wel wat glitterig, maar de kleur is mooi natuurlijk goudbruin. Leuk om nog dat zomergevoel een beetje vast te houden in de herfst. Hij kost € 3,49.

In deze collectie zitten bruine mokkakleurige kleuren maar ook frambozenrode kleuren. Ik heb nog een nagellak en een lipgloss erbij gescoord:

De nagellak lijkt erg roze (waarschijnlijk door de flits), maar in het echt is die meer paarsrood. Het drankje is Coolbest Powerfruit Pomegranate&raspberry. In het echt vrijwel dezelfde kleur als de lipgloss, dat vond ik wel grappig!

De lipgloss geeft een mooie lichtgekleurde glans:

De kleur heet Raspberry Smoothie en hij ruikt ook een beetje smoothie-achtig. Niet op een vervelende manier, gewoon wel fris en fruitig! De kleur van de nagellak heet ook Raspberry Smoothie. Hiervan laat ik later wel eens een swatch zien in een Nails of the day artikel. De nagellak kost € 1,79 en de lipgloss kost € 1,69 (of andersom...). Lekker betaalbaar dus!

In de collectie zitten vier kleuren oogschaduw, nagellak en lipgloss die allemaal op elkaar afgestemd zijn. Je kunt dus bijpassende producten kiezen of gewoon alles lekker mixen. Ook zijn er nog twee bruinkleurige oogpotloden en een handcrème. Erg leuke collectie dus!

4 comments:

  1. Leuke swatches :)!
    Ik heb deze collectie zelf maar laten staan ivm het al hebben van veel make-up en weinig geld ;).

    ReplyDelete
  2. Wat verstandig! Ja, mijn make-up stash groeit ook iets te snel de laatste tijd... Ik probeer wel altijd kleuren te kiezen die ik niet heb (hoeveel tinten roze bestaan er, haha). Maar ja, dit is ook al de zoveelste bronzer die ik heb. Hij ziet er alleen zo mooi uit, 't is echt een beetje voor de heb! Wel probeer ik wat rustiger aan te doen met bijvoorbeeld MAC, want dat kost me gewoon teveel geld. Maar ik vind altijd wel weer een excuus om toch wat aan te schaffen. En verder ben ik nergens aan verslaafd, dus ach...! ;-)

    ReplyDelete
  3. Idem Laura, ik probeer ook te minderen met mac nu mn school terug gaat beginnen :) die essence 'msf' ziet er wel tof uit, heeft ie niet teveel glitters?

    ReplyDelete