Saturday, September 26, 2009

Creamylicious - the look!

Vandaag heb ik de laatste twee oogschaduws uit de Essence Creamylicious collectie ook nog gekocht en een bruin oogpotlood, waardoor dit inmiddels al mijn Creamylicious make-up is:
(Bronzing powder 01 Chocolate Shake, nagellak 02 Raspberry Smoothie, oogpotlood 01 Chocolate Shake, lipgloss 02 Raspberry Smoothie, oogschaduws: 02 Iced Chai Latte, 03 Coffee Cream, 04 Chocolate Shake en 01 Wild Berry Sorbet)

I love deze collectie echt! Het zijn mooie kleuren en de verpakking is ook een stuk chiquer dan de normale Essence verpakkingen. De verpakkingen (van de oogschaduws en de bronzing powder) doen me aan MAC denken, heerlijk!

Hier een foto met de bronzing powder en oogschaduws open:

Oogschaduws van links naar rechts: 02 Iced Chai Latte, 03 Coffee Cream, 04 Chocolate Shake en 01 Wild Berry Sorbet.

De oogschaduws zijn erg poederig van textuur. Ze zijn bijna mat, maar hebben toch nog een piepklein beetje shimmer. Dit zijn swatches op mijn arm. De bruine strepen tussen de swatches in zijn van het oogpotlood:


Op de onderste foto zie je net wat beter de shimmer dan op de bovenste foto. De linkerkleur, 02 Iced Chai Latte, zie je bijna niet omdat die vrijwel gelijk is aan de huidskleur van de binnenkant van mijn arm. Een perfecte nude dus voor mij! Daarnaast zit dan weer 03 Coffee Cream, 04 Chocolate shake en 01 Wild Berry Sorbet. Wild Berry Sorbet vind ik een heel verrassende kleur! Het is een paarsrode kleur die ik nog niet heb. Mijn ogen lijker er blauwer door! Ik vind het echt een mooie, bijzondere kleur. Sowieso zijn alle kleuren perfect voor de herfst en ook heel goed bij elkaar te dragen.

Ik heb gelijk alle oogschaduw op mijn oog uitgeprobeerd en dit is het resultaat:


In de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauwen draag ik 02 Iced Chai Latte. Dan draag ik over het binnenste deel van mijn bewegend ooglid 03 Coffee Cream en op het buitenste deel 01 Wild Berry Sorbet. In mijn crease (arcadeboog) zit 04 Chocolate Shake. Dan heb ik boven mijn oog nog zwart oogpotlood van L'Oréal waarover ik ook nog een beetje bruin oogpotlood van de Creamylicious collectie heb gedaan. Op mijn waterlijn draag ik ook het bruine oogpotlood en onder mijn onderste wimpers draag ik een grijs oogpotlood van Catrice met daarover heen nog een beetje oogschaudw in de kleur 04 Chocolate Shake. Natuurlijk draag ik ook mascara en wel de waterproof versie van de Catrice Allround mascara.


Totale look:

Hier draag ik dan ook nog de bronzing powder op mijn wangen en de lipgloss op mijn lippen. Een swatch van de nagellak kun je hier zien.

Wat vinden jullie van de Essence Creamylicious collectie? Heb je er ook iets van gekocht?

5 comments: