Saturday, August 22, 2009

Nails of the day: Punchy Pink!

Fluorescerend roze op de nagels, heftig:


Dit is Punchy Pink van Essie. Ik heb deze al een tijd geleden besteld via Head2toebeauty, maar ik had nog niet eerder het lef gehad om deze te dragen. Het is echt opvallend roze! Je kunt dan ook wel opmerkingen verwachten (wel leuke hoor in mijn geval)! Deze lak komt uit de Essie 2009 Neon collection. Het is een matte lak, dus geen glans. Hij droogt supersnel, veel sneller dan gewone lak, en hij houdt ook erg goed! Voor de afwisseling is het wel eens leuk, een lak in zo'n knalkleur! Zou jij deze nagellak dragen?

6 comments:

  1. wauw wat een super kleur! ik zou hem zelf ook kunnen dragen, even op de site neuzen hoor^^,

    ReplyDelete
  2. ik zou het niet dragen, maar dat komt vooral omdat ik gewoon niet in staat ben mijn eigen nagels te lakken. Ik vind het wel mooi staan, trouwens!

    ReplyDelete
  3. Wowwww mooi zeg!!! Dapper ook dat je deze kleur 'durft' te dragen ;) Hij is wel erg fel!
    Je handen lijken er ook heel bruin bij, well done 8-).

    ps de andere kleurtjes uit deze collectie zijn ook zo fantastisch, ik wil zelf denk ik ooit nog de gele uit deze serie! Great for a night out.

    ReplyDelete
  4. @Laura (wat veel Laura's met beautyblogs toch ;-)): Een fel, opvallend lakje op zijn tijd moet kunnen!
    @Nikcy: Blijven oefenen en thanks dat je het mooi vindt staan.
    @Christine: Was Lowlands leuk? Vind deze kleur ook wel mooier nu mijn handen ook echt ietsje bruiner zijn. Misschien wil ik nog wel de paarse uit de collectie!

    ReplyDelete
  5. Jaaaa, het was leuk, maar vermoeiend ;).
    De paarse is ook echt super mooi ja! Kan je in NL essie ook in de winkel kopen? nee he?

    ReplyDelete
  6. Voor zover ik begrepen heb, kun je Essie in NL alleen bij Skins Cosmetics (www.skins.nl) kopen en daar kosten ze €13 per stuk. Dan bestel ik ze liever goedkoper online!

    ReplyDelete