Friday, August 28, 2009

Look of the day

Vandaag een look met de kleuren zwart, wit en koraal. Dit is mijn outfit:

Ik vond mijn outfit bíjna te feestelijk om mee naar mijn werk te gaan... Maar ja, het is vrijdag, dus een goede reden om wat feestelijker gekleed te gaan, want het is bijna weekend! Het jurkje komt van de C&A, het vestje van H&M, zwarte tailleriem ook van H&M, zwarte legging ook van H&M en leren pumps van Van Haren.

Hierbij had ik een simpele make-uplook:

Ik het op mijn ogen witte Dandelions eye shadow (van Everyday Minerals), gel liner in True Black van Coastal Scents, grijs oogpotlood van Catrice onder mijn onderste wimperrand, wit oogpotlood van Etos op de waterlijn en mascara van Max Factor (Masterpiece Waterproof).
Verder gebruikelijke gezichtsmake-up: Coverstick van Manhattan, poederfoundation van Everyday Minerals, bronzing powder in Refined Golden van MAC en beauty powder blush Eversun van MAC.
Op mijn lippen heb ik de lipstick van Yves Saint Laurent in de kleur Electric Coral (zie hier mijn eerdere artikel over o.a. deze lippenstift).

De eyeliner boven mijn ogen heb ik een beetje naar buiten laten doorlopen:


Geslaagde look?

1 comment:

  1. Leuk jurkje, doet me een beetje spaans aan! (zou denk ik ook leuk zijn in combinatie met rood).
    Ik ben zelf niet zo'n fan van witte oogschaduw, maar vind de look erg mooi.

    ReplyDelete