Monday, August 31, 2009

Etos-acties!

De Etos heeft enkele geweldige aanbiedingen vanaf deze week waarbij het 2 halen 1 betalen is. Zo geldt dat voor alle Bourjoisproducten, dus ook op de make-up van Bourjois. Je mag ook alles combineren, dus bijvoorbeeld een douchegel en een lipgloss. De korting wordt dan als 50% over het totaalbedrag berekend. Natuurlijk kon ik het niet laten om even naar de make-up van Bourjois te kijken en dit heb ik gekocht:

Rode nagellak (nr.55 Rouge Modelé) en een lipgloss (nr.61 Rose acidulé).

De lipgloss heeft een heel aparte applicator:

't Is van flexibel plastic. Het werkt wel, maar het smeert een beetje raar uit, vind ik. Ik heb toch liever een sponsapplicator. De lipgloss plakt niet en voelt fijn aan op de lippen. Er zit een soort smaakje/geurtje aan, maar dat is prettig en niet overheersend. De kleur die ik heb gekozen is een heel natuurlijk roze kleur:

Ik ben er erg blij mee!

De nagellak moet ik nog testen, maar ik post ongetwijfeld nog een keer een swatch in een Nails of the day artikel.

Andere interessante aanbiedingen waarbij het 2 halen 1 betalen is gelden onder andere voor Dove (ik heb nog twee deo's gekocht), Herbal Essences, Rexona en Always.
De actie geldt tot en met 20 september! Shop ze bij de Etos!

3 comments:

  1. hoe kan ik nu die etos actie gewoon niet doorhebben omg

    ReplyDelete
  2. Hahaha, ja, ik zag het toevallig in de folder. Ik dacht eerst dat het alleen voor de douchegels gold, maar er stond ook make-up bij afgebeeld. En 'thank god' dat het ook voor de make-up geldig was! Maar je hebt nog tot 20 september om je slag te slaan!

    ReplyDelete