Friday, August 14, 2009

Blush & Eye Shadow


Vandaag heb ik twee producten gebruikt die ik nog niet eerder gebruikt had: Blush Rush van Smashbox in de kleur Paradise en oogschaduw van Cover Girl in de kleur Turquoise Tempest.


De blush had ik een tijdje terug besteld op Brigette's Boutique na het lezen van een artikel over deze Blush Rush op Krasey Beauty. Dat is dus het gevaarlijkst aan het lezen van beautyblogs; voor je het weet koop/bestel je iets, omdat je erover gelezen hebt op een site! Zo ziet de blush er open uit:

En het leuke is dat er ook nog een uitdraaibaar spiegeltje in zit verstopt:

De blush is vergelijkbaar met een beauty powder blush van MAC. Hij heeft een fijne zachte structuur met een lichte shimmer. Je kunt de blush heel licht en natuurlijk aanbrengen, maar ook makkelijk zichtbaarder en zwaarder, door meerdere laagjes op te brengen. Hier swatches ervan op mijn wangen:


Het blijft lastig om te zien, omdat ik een blush zelf nooit heel zwaar aanbreng en de kleur is ook moeilijk op de foto te krijgen. Maar ik ben erg blij met deze blush!

Dan de turqoise oogschaduw van Cover Girl:

Een geweldige kleur! Ik houd van dit blauw! De oogschaduw houdt prima, met een oogschaduwbasis eronder. Ik had hem vandaag de hele dag op en voor de zekerheid had ik de oogschaduw mee naar mijn werk om bij te werken, maar dat was niet nodig. Voor de volgende foto heb ik dan wel een beetje extra ervan aangebracht, zodat de kleur goed overkomt:

Oeps, klein beetje spinnenpootjes...

Hier kun je lezen hoe ik aan deze oogschaduw gekomen ben. De oogschaduw brengt trouwens het beste aan met de sponsapplicator die erbij zit. Verrassend, want meestal werken die juist niet zo goed. Wanneer ik een oogschaduwkwast gebruikt, bijvoorbeeld eentje van Everyday Minerals, zie je de kleur nauwelijks. Aangebracht met de applicator is die juist heel intens!

De blush en oogschaduw had ik vandaag op bij deze outfit:

Ja, ik ben weer into de tailleriem. Deze heb ik gisteren gekocht bij de H&M (en het truitje is ook van H&M).

Prettig weekend iedereen!

2 comments: