Monday, July 13, 2009

NOTD: not just a pretty face

Ik heb nu een nagellakje op van de Essie summer 2009 collectie: Not just a pretty face. Nou... Ik vind hem gewoon echt niet mooi bij mij:

Ik ben er nu wel achter dat ik gewoon niet van nudekleurige nagellak houd. Misschien ziet het er wel heel clean uit (classy voor een sollicitatie), maar ik vind het maar saai. Dan kan ik net zo goed geen nagellak opdoen. Ook zie je mijn nagels er nog doorheen, terwijl ik twee laagjes op heb! Misschien staat deze lak wel mooier bij een gebruinde huid. Ik heb namelijk wel mooie swatches op internet gezien, zoals hier (mijn swatch lijkt er dus helemaal niet op). Ik denk dat ik deze lak ga proberen te verkopen. Dan houd ik het voortaan lekker bij opvallende/gekleurde lakjes. Wat vinden jullie ervan?

2 comments:

  1. Nee, ik vind het ook niets, ik houd niet zo van nude-nagellak.

    ReplyDelete
  2. ik vind het mooi staan hoor! Ik heb hem ook besteld, ben benieuwd =D

    ReplyDelete