Friday, July 3, 2009

New Shoes!

Oeps, het is iets te lang geleden dat ik gepost heb. Mijn streven is wel om gemiddeld 1x per 3 dagen een nieuw artikel online te plaatsen, maar ja... Het weer is té warm om achter de computer te zitten en ik heb veel gewerkt. Eenmaal thuis was ik tot weinig meer in staat dan op de bank hangen. Maar om het goed te maken, vandaag twee artikelen!

Vandaag ging ik na een halve dag werken nog even snel bij wat winkels kijken. Ik was erg benieuwd of C&A nog leuke jurkjes had. Leuke jurkjes zag ik er niet, maar wél leuke schoenen:

Ze waren afgeprijsd en het was het laatste paar en wel in mijn maat! Hier twee foto's met de schoenen aan mijn voeten:


Zelf vind ik hoge hakken altijd erg mooi staan en ik loop erg graag op (al loop ik ook vaak op platte slippers/sandalen/gympen). Wel vind ik dat ik érg lang ben met zulke hakken. Ik ben namelijk 1.75m en met van die hakken aan, toren ik boven behoorlijk wat mensen uit. Maar ja, waarom zouden wat langere vrouwen geen hoge hakken kunnen dragen? Dus ik doe het gewoon! Alleen niet bij m'n vriend, die even lang is als ik, dus dan zou je het Tom Cruise/Katie Holmes effect krijgen.

Ik wás dus op zoek naar een jurkje. Nu met dit warme weer draag ik geen jeans (veel te strak en warm), maar alleen maar jurkjes, rokjes en van die semi-harembroeken. Dus geen die hard harembroek, maar meer een soort van losvallende broek met iets lager kruis. Deze bedoel ik (check the shoes ook weer):

Ik heb hem ook nog in donkergrijs. Van de H&M, zit echt heerlijk met megawarm weer! Op de foto heb ik er een losvallende top boven. Dat is in verband met werk (op kantoor), waar ik niet met een te bloot topje wil verschijnen. In mijn vrije tijd, zou ik er wel een strakker topje boven dragen. Goed, dit was meer een fashionartikel, dus er volgt zo nog een beautyartikel!

3 comments:

  1. Nice, die broek ook! Hoeveel kost die?

    ReplyDelete
  2. Ha, die broek is goedkoop € 14,90. Had hem wel bij een H&M Divided gekocht trouwens.

    ReplyDelete
  3. Daar hebben ze inderdaad fijne broeken, ik heb dit jaar mijn hart weer op gehaald met de linnen broeken die na twee jaar eindelijk terug zijn!
    Maar dit is een goede smoes om er nog eens te kijken ;)

    ReplyDelete