Wednesday, July 22, 2009

Mijn nagellak stash

Ik ben een behoorlijke nail polish addict. Ik lak minimaal 2x per week mijn nagels met een ander lakje. Ik wil jullie hierbij mijn stash tonen.

Dit is de beautybox (van H&M) waarin ik mijn nagellak opberg:

Het past nog net allemaal:


Essie

Van links naar rechts: Shelter Island, Not Just a Pretty Face, Guchi Muchi Puchi, Cute as a Button, Cocktail Hour, Movers and Shakers en Punchy Pink.

Holografisch

Van links naar rechts: Essence Glam Rock #3 Gothic Girl, China Glaze How about a Tumble, China Glaze QT, H&M You Rock my World en H&M Mad about You.


Van links naar rechts: Manhattan 46Q, Miss Helen (Hema) #22, H&M Fashionista, Catrice Club Tropicana Palm Leaves en Catrice Haute Couleur Precious Turqoise (mijn laatste aanwinst!).

Neutraal

Van links naar rechts: Rimmel Superwear Topcoat, Etos Basecoat, Miss Helen #75, Miss Helen #48 en Miss Helen #78 (laatste 3 zijn dus mini-lakjes van de Hema).

Overig

Van links naar rechts: Bourjois (mini) Diner à Paris (#36), Essence Sumer of Love #04 Psychedelic, China Glaze Strawberry Fields, Essence 50's Fever, MAC Love&Friendship (uit de Rose Romance collectie), Etos Effect Nails #014 en Essence Nail Art #03 Silver Star.

Zaterdag komt er weer een nieuw artikel online (Look of the day)!

5 comments:

  1. Heee!
    Waar heb je die nagellak van
    china glaze gekocht?
    op de onderste foto. ( vel roze )
    en hoeduur?

    ReplyDelete
  2. Hey! Dat is Srawberry Fields (roze met gouden shimmer) van inderdaad China Glaze. Ik heb hem besteld via www.head2toebeauty.com. De prijs is $ 2,99. Groetjes, Laura.

    ReplyDelete
  3. Hee :)

    Hoeveel kost het verzenden op www.head2toebeauty.com?

    ReplyDelete
  4. USPS First-Class Mail International is de goedkoopste shipping method. Helaas berekent Head2toebeauty niet gelijk de verzendkosten. Je krijgt een mailtje van ze met alle shipping options en dan kun je terugmailen welke je kiest. Voor 4 nagellakjes heb ik $ 12,26 aan verzendkosten betaald. Ik heb ook een keer 6 lakjes besteld een daarvoor waren de verzendkosten $ 15,70. Zo heb je een beetje een richtlijn!
    Het duurt een paar dagen voordat je dat mailtje van ze krijgt waarin ze dus vragen welke shipping option je kiest (en dan kun je altijd nog je hele bestelling cancellen), maar daarna verzenden ze wel snel. Succes ermee!

    ReplyDelete