Wednesday, June 17, 2009

Babyliss mini-stijltang

Maandag heb ik deze mini-stijltang bij Kruidvat gekocht:

Hij was in de aanbieding voor slechts € 14,99. Volgens mij is de aanbieding nu voorbij. Ik had de één na laatste. Het is echt een cute ding, daarom kon ik het ook niet laten liggen. Ik heb al wel een grote stijltang en zo vaak stijl ik mijn haar niet eens, maar ik ben heel blij met deze mini. Kan ik makkelijk meenemen als ik op vakantie ga of naar mijn vriend. En dat etui is ook al zo leuk! Met die zwart-witte bloemenprint en hartvormige sleutelhanger eraan. Ik zal nog even een foto plaatsen om te laten zien hoeveel kleiner deze is in vergelijking met mijn grote stijltang:

Wat een berg snoeren he? Nou, ik heb hem heel even uitgeprobeerd. Hij stijlt prima! Hij wordt dan ook 200 graden. Je kunt helaas niet de temparatuur instellen. Normaal stijl ik mijn haar op 180 graden ongeveer. Verder is ie perfect om kleine plukjes of een pony te stijlen (ik heb altijd van die kleine springerige plukjes rond mijn gezicht).
Dat was het weer, geen uitgebreid artikel. Ik wilde gewoon even m'n nieuwste aanwinst showen ;-)!

4 comments:

  1. Hij is leuk! Gelukkig is hij niet meer te koop, want anders wilde ik 'm ook ;).
    Kan je trouwens eens een foto van je vriend plaatsen? Ik ben nieuwsgierig :P

    ReplyDelete
  2. Haha, begrijp dat je nieuwsgierig bent, maar m'n vriend houd ik toch maar privé, sorry. Vinden hij en ik wel zo prettig. Ach ja...
    Ja, die stijltang kon ik niet laten liggen. Typisch vrouw, iets kopen wat je niet nodig hebt, maar wat gewoon voor de heb is. Tja, mannen heb dat weer met gadgets en zo.

    ReplyDelete
  3. Aaah je houdt 'm lekker voor jezelf, groot gelijk! Mijn vriend zou het ook niet leuk vinden als ik een foto van hem plaats ;).

    ReplyDelete
  4. welke type is het??? Ben namelijk ook op zoek naar zo'n soort.

    ReplyDelete