Tuesday, June 2, 2009

2True Cheek 'n' Lip Tint

Dit is een leuk product: een stain voor wangen en lippen! Een stain is een dunne vloeistof die je als lipkleur of als blush kunt aanbrengen. Het trekt als het ware in je huid, waardoor het lang blijft zitten. Het enige nadeel is dat het hierdoor een beetje uitdrogend kan zijn, vooral voor je lippen, maar je kunt er wel lippenbalsem overheen doen (niet eronder, want dan blijft de stain niet goed zitten). Als je de stain opsmeert met het kwastje, moet je er gelijk een beetje met je vinger op deppen voor een mooi natuurlijk resultaat. De stain geeft trouwens een matte kleur zonder glans/glitter.

Foto van de stain op mijn mond (ik heb er wel een balm over, want mijn lippen waren al zo droog):


Hier komt even een vaag filmpje dat ik er van gemaakt heb om het shocking pink-effect te laten zien:
video

En een foto hoe het er op de huid uitziet. Niet geblend (schrik niet):


Toen ik het de eerste keer zag, dacht ik echt van "No way dat ik dit op mijn wangen ga smeren!", maar geblend ziet het er lekker fris uit:


Gekocht bij het Kruidvat voor € 2,99. Er is ook nog een rode versie verkrijgbaar!

4 comments:

  1. Owww, hij ziet er echt leuk uit! Ik heb er al mee in m'n handen gestaan, maar hij leek me zo fel. Valt best mee dus ;)

    ReplyDelete
  2. ik heb ze nu allebij echt heel leuk zijn ze ;)
    en het valt best mee hoe fel :D

    ReplyDelete