Tuesday, May 12, 2009

Yves Rocher - Green Summer

Yves Rocher komt met een limited edition make-up lijn: Green Summer.

Frisse, vrolijke kleurtjes en helemaal niet duur, dus prima voor een klein budget!

Dit zijn de producten:

Lipgloss; nu voor € 3,90


Transparante mascara; nu voor € 3,50.


Nagellak; nu voor maar € 1,90 (echt een koopje)!


Oogpotlood; nu voor € 3,90.


Een mooie compactpoeder (meer een bronzer) voor € 8,50.


Leuk make-uptasje met daarin een lipgloss en nagellak voor € 6,90. Ook erg leuk om cadeau te doen!

De producten zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar.

Zelf heb ik er nog niets van, maar mocht ik nog iets bestellen, dan laat ik natuurlijk weten wat ik er van vind. In het algemeen vind ik de producten van Yves Rocher wel fijn en van goede kwaliteit. Ik heb enkele douchegels, een lipgloss en mascara ervan. Binnenkort zal ik daar eens een artikel over maken.

Hier vind je meer info over de make-up en kun je bestellen!

2 comments:

  1. Toffe collectie :) Heb er ook nog niets van, maar zal het wss nog kopen. Ik ben nog nooit ontevreden geweest over een YR-product :)

    ReplyDelete