Saturday, May 16, 2009

My lucky buy!

Gisteren kwam mijn H&M-bestelling binnen met hét Matthew Williamson-jurkje! Ik hier helemaal mijn zinnen op gezet en ik heb achter de computer zitten wachten toen de collectie online in de H&M-shop kwam. Ik was helemaal verbaasd dat ik er echt eentje had weten te bemachtigen!


Deze komt uit de eerste collectie die Matthew Williamson voor H&M ontwierp en welke gelanceerd werd op 23 april. Deze collectie werd exclusief verkocht in een paar H&M-winkels in de grote steden. Sommige items verkochten trouwens helemaal niet zo goed, maar dit jurkje was online binnen 2 minuten uitverkocht en ik heb het daarna ook nooit meer in de winkels zien hangen tussen de overgebleven kledingstukken uit de collectie. Dit jurkje was dan ook erg populair, mede doordat er al wat celebrities in waren gespot:
Nicky Hilton


Katy Perry


Mischa Barton

Let vooral op de mooie pailletten onderaan de mouwen. Ik vind de kleuren ook prachtig!

Inmiddels hangt er sinds deze week, 14 mei, een tweede collectie ontworpen door Matthew in de H&M-winkels. Het is een superzomerse collectie! Deze collectie is iets minder exclusief en daardoor beter verkrijgbaar (en beter betaalbaar). Als het goed is wordt deze tweede collectie in álle H&M-winkels verkocht en dus niet alleen in geselecteerde winkels in de grote steden. Hier kun je een kijkje nemen naar deze collectie. Online is wel al bijna alles uitverkocht, maar vandaag zag ik er nog genoeg van in de winkel hangen. Wat vind je ervan?

O ja, ik zal trouwens beloven dat wanneer ik een artikel over fashion plaats, ik óók een artikel dat met beauty te maken heeft zal plaatsen. Hieronder in het volgende artikel vind je daarom nog een Nail of the day!

2 comments: