Tuesday, May 26, 2009

Mijn nieuwe gympen!

Ja, sinds vandaag ben ik 2 paar gympen rijker!

Zowel met roze als paarse veters, dus afhankelijk van of ik in een paarse of een roze bui ben, kan ik kiezen :-).


Simpel zwart! Handig want dan kan ik het overal bij dragen. Ik vind het wel leuk dat deze paarse verters hebben (en dan kan ik hierin natuurlijk ook nog de roze veters van het andere paar doen). Leuk detail is het blauwe randje aan de zool. Ik vind het ook wel mooi dat ze een zwarte neus hebben (wel een stoffen) en geen witte. Een zwarte neus staat net wat meer casual dan sporty (want ik ben niet zo sporty, haha).


Ik had ze gisteren besteld bij... Wehkamp!
Daar bestel ik eigenlijk nooit wat (althans de laatste jaren niet meer), maar ik had laatst bij mijn vriend de folder ervan gezien en toen zag ik best leuke dingen. Maar nu heb ik alleen deze gympen besteld, want ik had helemaal geen gympen meer...
Ik vind ze echt leuk! En ze waren zo goedkoop! Ik ben niet echt een sneaker girl, ik draag bijna alleen maar pumps en ballerina's in de lente/zomer, dus dan ga ik ook geen dure gympen/sneakers kopen. Het bovenste paar was € 15,00 en het onderste paar € 10,00. Echte koopjes dus! Zou jij ze dragen?

2 comments:

  1. Nice :) ik vind sneakers echt zooo leuk altijd, maar niet voor mezelf. Op de één of andere manier voel ik me er nooit prettig mee. Ik heb dan ook maar één paar allstars, die ik nooit draag :).
    Overigens loop ik wel gewoon op k-swiss of puma's, dat zijn meer gympen toch? Of zijn dat ook sneakers? Nu begin ik te twijfelen... :P.

    ReplyDelete
  2. Ach ja, gympen, sneakers... Ik weet wat je bedoelt ;-)!

    ReplyDelete