Monday, May 18, 2009

MAC stash

Sinds begin dit jaar heeft het MAC-virus ook mij aangestoken. In enkele maanden heb ik al een kleine verzameling bij elkaar gekocht:



Helemaal links de Fix+ Rose, dan bovenste rij links de Love&Friendship nagellak, Tinted Lip Conditioner (TLC) Popster, lipglass Fast Friends, lipglass Sweet Strawberry en een lustreglass Little VI.
Op de rij onderaan Tahitian Sand Beauty Powder, Summer Rose Beauty Powder en vijf lipsticks van links naar rechts: Most Popular, Fashion Mews, Plum-Like, Nouveau-Frou en Marquise 'D.

Ik ben echt fan van de lipproducten van MAC en hier heb ik swatches van gemaakt op mijn arm. De swatches zijn zonder flits gemaakt, maar wel bij kunstlicht (want het was al donker). Dit zijn de lipsticks:

Van links naar rechts: Most Popular (Lustre), Fashion Mews (Glaze), Plum-Like (Lustre), Nouveau-Frou (Lustre) en Marquise 'D (Lustre).
Nouveau-frou ziet er een beetje vies leverkleurig grijs-beige uit. Het is inderdaad een aparte kleur, maar op mijn lippen vind ik hem wel mooi! Minst favoriet is eigenlijk Marquise 'D, die is zo onopvallend oranje-roze op mijn lippen. Mijn favoriet is Plum-like, de middelste op de foto. Deze is in het echt wat paarsiger en er zitten prachtige kleine glittertjes in!

De TLC en de lipglosses:

Van links naar rechts: de TLC Popster, Sweet Strawberry, Fast Friends en Little VI.
Fast Friends valt me tegen. Zo mooi paars als die in de verpakking lijkt, zo weinig kleur komt er vanaf. Deze gloss bestaat meer uit paars-blauwe glitters en is verder erg transparant. Sweet Strawberry en Little VI vind ik allebei heel mooi! Veel kleur en glitter! Ook de TLC is fijn. Hier zit gelijk een SPF 15 in en hij verzorgt je lippen als een balsem. 't Is ook een mooi fel koraalkleurtje!

Zie dit artikel voor een swatch van de Love&Friendship nagellak op mijn nagels.

Welke MAC-producten heb jij of zou je graag willen?

ONCE YOU GO MAC YOU WON'T GO BACK!

1 comment:

  1. oh wat een leuke collectie :D! veel plezier ermee :D

    ReplyDelete