Thursday, May 7, 2009

Look of the day: Purple shower!


Twee dagen geleden had ik deze paarse look gemaakt en die wil ik toch nog even met jullie delen. Misschien hebben jullie hem al gezien, want ik had hem ook bij de FOTD op het forum van Beautygloss geplaatst (www.beautygloss.nl). Hier beschrijf ik de look alleen wat uitgebreider met meer foto's.

Gezicht
Mijn gezicht was een paar dagen hiervoor een beetje verbrand (tja, lekker voorjaarszonnetje) en daarvan zie je de sporen nog een beetje...

- Concealer: Manhattan coverstick (nr. 1 Naturelle).
- Foundation: Pure mineral powder van Gosh (nr. 11 Natural) en daarover heen MAC Beauty Powder in Tahitian Sand.
- Blush: Hello Tokyo van Essence en daarover heen Jingle Bells van Everyday Minerals.
- Lipgloss: Coastal Scents Strut on nude. Eindelijk een echte nude lipgloss! Hier zal ik nog apart over posten...!


Eyes

- Miss Helen: Eyeshadow Base.
- Fyrinnae: Kitten In Heels (e/s) - de roze kleur over grootste gedeelte van mijn bewegende ooglid.
- Fyrinnae: Oberon (e/s) - donkerpaarse kleur in crease.
- Gosh: Effect Powder - Grape - Over voorgaande kleuren oogschaduw heen (vooral in de crease) voor nog wat meer glanseffect.
- Fyrinnea: Equality (e/s) - "holografisch" zilver in binnenste ooghoek.
- Everyday Minerals: Wet Sand (eigenlijk blush) - gebruikt als highlighter onder wenkbrauwen.
- Coastal Scents: Gel liner Indigo Blue - als eyeliner zowel onder als boven oog gebruikt.
- Maybelline: Colossal mascara.




Het licht is een beetje blauwig (avondlicht), maar dit is de totale look!

No comments:

Post a Comment