Monday, May 4, 2009

Hot Pots!


Hallo!

Bij mijn Coastal Scents bestelling had ik ook 4 Hot Pots besteld. Dit zijn losse oogschaduws en blushes die je zelf in een pallet kan doen. Hierdoor kun je je pallet precies zo samenstellen als je wilt. Via een magnetisch systeem blijven de Hot Pots op hun plaats in het pallet. Hierboven zie je mijn zelf samengestelde pallet.

Op mijn arm heb ik swatches gemaakt van de kleuren:

Op de bovenste rij van links naar rechts 3 shimmer eyeshadows met de kleurnummers S13, S05 en S04. Onderaan is een blush met het nummer B02 (als je op de website kijkt van Coastal Scents zijn ze allemaal genummerd).
Aangebracht zonder oogschaduwbasis, dus ik vind ze goed gepigmenteerd!

Zo ziet het eruit op mijn oog, hier wel met de Miss Helen eyeshadow base van de Hema eronder en aangebracht met een oogschaduwkwast van Everyday Minerals:


Zo zag mijn hele gezicht eruit die dag:


De Hot Post en het Empty Magnetic Palette zijn te bestellen via Coastal Scents!

Oh, nog een opmerking over de Brush Guard van Coastal Scents waar ik vorige week een artikel over heb geschreven; De Brush Guards zijn zeer geschikt om je make-upkwasten mooi te houden wanneer je ze meeneemt in een toilettas, maar om je kwasten staand in te laten drogen na het wassen, vind ik ze toch iets minder... Ondanks dat de Brush Guards kleine gaatjes hebben en luchtdoorlatend zijn, duurt het twee keer zo lang voordat je kwasten droog zijn, dan wanneer je ze direct aan de lucht laat drogen. Mijn advies dus, de Brush Guards zijn superhandig en het geld zeker waard, maar dan vooral om je kwasten te beschermen wanneer ze een toilettas ingaan. Dit nog even als aanvulling op het artikel erover!

No comments:

Post a Comment