Thursday, May 7, 2009

Geshopt!

Ok, het zijn maar 3 kledingstukken, maar dat is al meer dan wat ik van plan was te kopen. Gisteren ging ik namelijk even naar de H&M voor een basic shirtje en dit is de opbrengst:



Geen basic shirtje dus, want ik kon de juiste kleur niet vinden. Wel een witte spijkerbroek. Ik heb nog helemaal geen witte broek, maar ik vind het toch wel erg leuk voor de zomer. Het staat ook leuk in combinatie met het panterprint shirtje. Het blousje is trouwens helemaal vervormd op de foto gekomen. Het is namelijk een blousje met verticale beige en zwarte streepjes, maar dat zie je nu helaas helemaal niet...
Hebben jij dat ook wel eens, dat je een winkel ingaat voor een bepaald item en vervolgens met allemaal andere dingen naar buiten komt?

O ja, ik heb bij Sephora ook nog de Shadow Insurance (oogschaduwbasis) van het merk Too Faced gekocht. Ik heb hem nu nog niet in gebruik, maar later komt daar ook nog een apart artikel over!

No comments:

Post a Comment