Sunday, May 24, 2009

FILMPJE! Mijn Coastal Scents kwasten.

Hier is dan mijn eerste filmpje. Ik ben zelf nog maar even uit beeld gebleven. Het is de eerste keer al erg genoeg om je eigen stem terug te horen, dus eerst daar maar eens aan wennen... Ik hoop dat het duidelijk is. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag bij de comments!

Hierbij nog even een overzicht van de kwasten in het filmpje:
- Pink Kabuki Brush $ 4,99
- Silver Duo Fiber Stippling Brush $ 7,95
- Italian Badger Deluxe Fan Brush $ 3,49
- Black Blending Brush $ 2,99
- Sable Blending Brush (vergelijkbaar met MAC brush 224) $ 2,90
- Italian Badger Round Crease Brush $ 2,49
- Black Tacklon Angle Liner $ 1,85
- Synthetic 7 pc & Case Travel Brushes $ 24,95 (dus helaas geen $ 20,00 zoals ik in het filmpje zeg) -> oeps, ik ben er nog eentje van vergeten te tonen uit deze travel set...

1 comment:

  1. Jammer dat het geluid zo zacht is! Wel een erg leuk filmpje (en je hebt een hele goede stem hoor hiervoor!)

    ReplyDelete