Monday, May 11, 2009

Coastal Scents Smacks!

Een tijdje terug heb ik nogmaals een bestelling bij Coastal Scents geplaatst. Dit maal voor wat make-up brushes en voor de nieuwe lipglosses van Coastal Scents; Smacks!

Dit zijn geweldige lipglossjes!

Ze zitten in een zwart doosje. Net zoiets als waarin de lipglasses van M.A.C. verpakt zijn. De gloss geeft veel kleur af op de lippen en blijft best een tijdje zitten. Het is een dikke substantie die een beetje aanvoelt als de lipglass van M.A.C. Ook zit er een neutrale geur aan en vrijwel geen smaak. Het is lastig om een lipgloss te beschrijven, maar ik vind deze erg prettig!

De applicator is een penseeltje (dus niet zo'n sponsapplicator). Hiermee is de lipgloss goed en precies aan te brengen.

Ik heb de kleuren Strut on Nude (bovenaan op de foto) en Pep pink (onderaan) aangeschaft. Ik had zelf al swatches en een reviewfilmpje van Tiffany bekeken en op basis van wat ik daar zag heb ik mijn keuze gemaakt. Kijk voor goeie reviews van alle kleuren zeker even op haar website...!

Ik was nog op zoek naar een nude lipgloss en Strut on Nude is echt behoorlijk nude voor een gloss. Doordat de gloss best dekkend is, wordt je mond echt minder roze/rood en dus meer beige/huidkleurig. Pep Pink is echt behoorlijk roze! Erg leuk voor in de zomer! Dit zijn mijn swatches (op mijn hand, of eigenlijk op de muis van mijn hand, dus onder mijn duim):

Bovenaan Pep Pink en onderaad Strut on Nude.

En in het zonlicht. Strut on Nude heeft een heel subtiel glittertje erin. Ik vind het erg mooie kleuren! Links Pep Pink en rechts Strut on Nude.

Zoals je ziet is de structuur erg dik en wat stroperig, al vind ik het niet al te vervelend plakken. Wat hierdoor wel kan gebeuren is dat de gloss zichtbaar in de plooitjes van je lippen gaat zitten. Door na het dik aanbrengen even af te happen op een tissue is dit "probleem" opgelost en zit de gloss er gelijkmatig op.

Er zijn veel kleuren en ze kosten $ 4,95 per stuk. Bestellen kan via de website van Coastal Scents.
Kies USPS First Class Mail International, dan zijn de verzendkosten het laagst (bijv. bij 3 lipglosses zijn de verzendkosten $ 6,80)! Coastal Scents heeft ook geweldig goede en niet dure make-up brushes. Nee, ik krijg niet betaald voor het reclame maken, helaas ;-)!

Ps. Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je een link in de tekst kunt plaatsen... Ik had natuurlijk wel 'link invoegen' ontdekt, maar ik begreep niet dat je vervolgens in de code nog een woord/naam moet plaatsen. Nu dus wel. Pff, ik heb nog heel wat te leren! Maar het komt in orde!

1 comment: