Tuesday, May 5, 2009

Catrice Colour & Care


In mijn plaatselijke Kruidvat ontdekte ik laatst een leuk product van Catrice, toen ik op zoek was naar een naturel gekleurde lippenstift: Colour&Care!
Ik kocht nummer 100 Sweet Dreams. Aangezien hij maar € 0,50 was (maar volgens mij een foutje of van een eerdere afprijzing want bij de display stond dat hij € 2,79 kost), en goed beviel, ben ik een dag later nog een andere gaan halen: nr. 060 Romantic Lilac. Hij was al bijna helemaal uitverkocht, dus veel keuze was er niet meer helaas... Dit zijn ze:

Links Sweet dreams en rechts Romantic Lilac.

Het is dus een lippenstift, maar in het midden zit een soort lippenbalsem.

Hierdoor zijn de stiften dus heel verzorgend en drogen ze je lippen dus niet uit, zoals bij andere lippenstiften helaas wel eens het geval is. Er komt niet heel veel kleur vanaf, maar ze geven een mooie kleurrijke glans aan je lippen. Zeker de moeite waard voor een naturel look. Enige minpuntje is dat ze misschien wat chemish ruiken, maar dat vervliegt snel. Ik vind het echt aanraders!
Hierbij swatches op mijn hand. Ik krijg de kleuren op mijn lippen niet goed gefotografeerd vandaar maar even zo:

Links Sweet Dreams en rechts Romantic Lilac.
Te koop bij het Kruidvat voor € 2,79 (maar misschien niet in alle filialen verkrijgbaar).

O ja, reacties zijn altijd welkom! Ik ben namelijk erg benieuwd naar wat jullie van mijn site vinden en wie mijn lezers zijn! ;-)

3 comments:

  1. Hoi! Allereerste lijkt die lipstick mij wel érg fijn! Ten tweede ben ik Fleur en heb ook een web-log (Girly en Geeky). Ten derde: leuke site!

    ReplyDelete
  2. ik heb er ook :D Ze zijn zalig he! alleen verkopen ze ze nu geloof ik niet meer in 'mijn' kruidvat :p

    Leuke blog!!

    ReplyDelete
  3. ze zijn uit de handel ja, ik vind ze net heel lekker naar snoepjes ruiken! weet niet of ze allemaal hetzelfde ruiken ik heb nummer 10 Champagne wishes

    ReplyDelete