Thursday, May 28, 2009

Budget mini-haul!

Ik liep even Kruidvat binnen gisteren eind van de middag. Kruidvat is hier net verbouwd. De cosmetica heeft veel meer ruimte gekregen. Langs de wand hebben ze de goedkopere merken zoals 2B, Catrice, Essence en Manhattan geplaatst. Alle overige merken zoals L'Oréal, Rimmel, Gosh etc. staan nu op de grond met veel ruimere displays zoals ook bij Etos en andere drogisterijen. Alles was nog helemaal vol, dus ik heb ook eens even goed bij de budgetmerken kunnen kijken, waar normaal alles snel van is uitverkocht. Ik heb heel leuke make-upjes van Catrice en Essence gekocht:


Die blush brush van Essence is echt enorm zacht! Net zo zacht als de angled blush brush van Everyday Minerals, of misschien zelfs zachter. Alleen wat minder vol. Hij is van de LE* collectie 50's fever, die al zo'n 3 maanden geleden gelanceerd is, maar die hier in het Kruidvat als enige LE-collectie van Essence aanwezig is. Uit dezelfde lijn heb ik ook de Love Me Tender nagellak. Zo'n mooi kleurtje!

Ook heb ik nog 2 producten van Catrice gekocht. Een nagellak uit de LE collectie Club Tropicana in de kleur Palm Leaves. Zo'n mooie zeegroene kleur die je nu steeds meer ziet. Club Tropicana vind ik een leuke collectie, met mooie, tropische kleuren erin. Hier kun je zien welke producten er nog meer zijn in deze tijdelijke collectie (ik vind dat model op de website trouwens niet mooi opgemaakt, maar ja).
Ook heb ik nog de Mineral Soft Powder Rouge in de kleur Wild Rose gekocht. Dit is een lichtroze kleur met een gouden shimmer erin. Heel mooi!

Nog een foto met flits en de blush open. Producten van links naar rechts:
- Essence 50's Fever Blush Brush € 2,49
- Catrice Club Tropicana nagellak in de kleur Palm Leaves € 1,99
- Essence 50's Fever nagellak in de kleur Love Me Tender € 1,59
- Catrice Mineral Soft Powder Rouge in de kleur Wild Rose € 2,99


LE = Limited Edition

3 comments:

  1. Aaah die nagellak heb ik ook! Het enige budgetlakje waar ik echt tevreden over ben (en die ik nog heb gehouden, de anderen heb ik allemaal weg gedaan).

    ReplyDelete
  2. Euh, die van Essence bedoel ik :P.

    ReplyDelete
  3. Ik moet hem nog proberen, maar leuk om te horen dat ie jou zo goed bevalt!

    ReplyDelete